Hotel Stangl

Met jonge kinderen

Fantastisch !

Tess
2-3-2018

Heerlijk hotel, aardige mensen, lekker eten ochtend middag avond en een geweldige ervaring! Ik geef onze familievakantie een dikke 9,5!!!!!!!! Graag kom ik nog een keer terug

Fantastisch!

R.Dijkman
2-3-2018

Wat n heerlijk hotel.Schoon en traditioneel hotel,vriendelijk personeel en dan het eten,,,heerlijk!Na het skien staat er n maaltijdsoep klaar en daarna naar de welness.Goede sauna en bubbelbad en schone handdoeken.Wij komen zeker terug!

prima tussendoortje

petervink
13-3-2017

Hotel: Vriendelijke mensen, aardige bediening, ruime kamer, heerlijke sauna.

wij troffen 3e verdieping, mooi uitzicht op het zuiden vanaf heerlijk overdekt balkon. 's morgens ruime ontbijt tafel en 's avonds redelijke diners met soepel ingevulde all-in tijden voor alle drank..lekker bier en spoel wijntje.

Thaur: rustig dorp, statige boerenbedrijven en leuk cafetariaatje, alleen...dat roken, gelukkig konden je kleren uitwaaien op balkon..

Skigebied, Tulfes, Glungezer bahn: doordeweeks heel rustig, klein maar fijn,

alleen rode afdalingen, geen aanrader voor beginnelingen echter skischolen wisten redelijk goed raad mee. Perfecte off-piste mogelijkheden als je beschikt over toerski's en...conditie.; aanrader is de ca. 12 km. steeds met eigen auto naar ruim, gratis parkeer terrein nemen.

Omgeving"; Mooie bos/wandel mogelijkheden.; op paar km. van Thaur is de stad Hall met de imposante 'Altstad" verrassend en ja, Innsbruck..volgende keer.

Dit alles voor een pracht prijsje, waarbij zelfs het weer inclusif was....

fantastisch hotel

anoniem
8-1-2017

aardig personeel, goed eten maar je moet wel op tijd zijn, prima kamers , geen last gehad van de klok. gewoon super

dit nooit meer

Rianka Schroen
7-10-2016

Ontvangen door een hyperactive gast heer. Deze was erg onvriendelijk. Kamers worden slecht gepoetst en er zit schimmel in de badkamer. Handoek worden bijna niet ververst en de bedden worden niet elke dag opgemaakt. Gast heer in niet vriendelijk naar ons en naar mijn zoon. Ontbijt is van 8-9 en je moet optijd zijn anders is het op of je krijgt niets meer. In de middag krijg je een snack en de het avond eten is om 6 uur ook dan moet je optijd zijn. Anders krijg je niets of sla je gerechten over.

Nooit meer

willie
29-9-2016

het bad verstopt, vol met haren, ontbijt wordt niet bij gevuld ik kan nog wel even doorgaan!!!!!!!!!!

Uitstekende ruime kamers, erg gastvrij

Jittie Bosma
5-9-2016

Grote en zeer schone kamers.

Groot terras met voldoende schaduw.

Bushalte voor de deur,rit naar Insbruck duurt maat 15 minuten, bussen rijden vaak en zijn goedkoop.

Genoemde Wellness is alleen winters beschikbaar.

Dit hotel was voor ons eenmalig

Familie v M.
16-8-2016

Bij aankomst een hyperactieve gastheer, in de loop van de dagen werd hij rustiger. Overige personeel was lichtelijk overwerkt maar erg lief. Kamer was vies, we hebben eerst de badkamer moeten ontschimmelen voordat we de kinderen onder de douche durfde te zetten. Douchekop was kapot. Bedden waren doorgezakt, zitstoelen waren zo vies en kapot dat we er maar handdoeken ingelegd hebben, en de stofwolken zweefde om onze oren. Handdoeken werden pas vervangen na herhaaldelijk vragen. Het eten was prima in orde, ontbijt was ook ok als je maar ruim optijd aanwezig was anders was er niks meer te krijgen. De lobby, eetzaal en terras zijn erg mooi, onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen in het kleine maar leuke speelhuisje...erg jammer was dat de beloofde welness in de kelder van het hotel in de zomer gesloten was. We hebben een super fijne vakantie gehad in Oostenrijk maar hotel stangl was voor ons eenmalig

Bij aankomst bijzonder hartelijk ontvangst door Ivo, onze Bulgaarse Gastheer die overigens prima verstaanbaar is in het Duits. Dit werd in andere reviews omschreven als onverstaanbaar. De kamers zijn ruim en keurig schoon, tevens voorzien van voldoende handdoeken die met regelmaat verschoond werden. S'morgens ontbijtbuffet met voldoende keus en alles was ruim voldoende aanwezig. Zo ook het avondeten erg gevarieerd en prima van kwaliteit. 2 drankjes waren inbegrepen bij het eten maar was je glas leeg stond er snel een volle terug. Ook als je na het eten nog iets wilt drinken was dit geheel kosteloos, dit was toch wel erg bijzonder te noemen. Wifi helaas niet in de kamer maar bij de receptie uitstekend. De onderstaande negatieve reacties herkennen wij totaal niet en voor ons was dit een prima verblijf.

Prima hotel, mooie vakantie

G. van Essen
14-2-2016

De vakantie geboekt onder het motto 'vakantie bij de boer' maar dat bleek niet het geval te zijn. Ondanks dat een aantal beloftes uit de brochure niet werden waargemaakt (boerderijprogramma, saladebuffet, gratis vruchtensappen, wellness) hebben hier een prima vakantie gehad. Centraal gelegen, mooi dorpje, prima ruime kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel dat wel behoorlijk overwerkt was.

Avondeten werd voor het hele hotel tegelijk geserveerd en was soms wat weinig afwisselend en zonder groente. Basic, maar heel prima te eten.

Innsbruck is goed te bereiken met de bus die voor de deur stopt.

Voor de kinderen een klein speeltoestel op het terras, maar weinig bewegingsruimte in en om het hotel. Een dagje rondhangen bij het hotel is dus niet echt een optie, maar wanneer je houdt van wandelen en dingen ondernemen is er genoeg te doen.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stangl in Thaur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stangl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.