Gasthof Plattenhof

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

prima doorreishotel

Mirjam
4-8-2016

Wij hebben in dit hotel overnacht op doorreis naar Italië. We kregen een prima familiekamer, erg fijne bedden dus zeer goed geslapen.

We konden helaas 's avonds niet in het hotel eten, vlakbij was een restaurantje. Mogelijk dat wanneer je later op de avond aankomt, je hiervoor verder moet rijden. De gastvrouw is erg vriendelijk. Zeker een aanrader als je op doorreis bent.

Tip: je kunt niet pinnen in het hotel.

prima om te overnachten

jaap en ria
9-6-2016

super goede ontvangst,prima bedden,lekker dicht bij de snelweg,geen verduisterings gordijnen,geen ned tv zender,matig ontbijt.wel een goede tip van de eigenaar gekregen voor een goedkoop restaurant in Tells.Als ik nog een keer zou boeken zou ik een kamer aan de achtekant nemen ivm verkeerslawaai.

Prima tussenstop

Kimberly
8-9-2015

Wij zijn hier op de heenweg naar Rome gestopt en het is een prima hotel voor één overnachting. Vraag om een kamer met balkon aan de voorkant, dan kijk je mooi uit over de bergen! De weg waaraan het hotel ligt is 's avonds helemaal niet druk en wij hebben hier dan ook geen last van gehad. Badkamer was schoon en de bedden lagen ook goed. Verder vonden wij het ontbijt ook goed verzorgd. Wij hebben dan ook op de terugweg hier weer overnacht.

We hebben een aantal aanbieders voor Plattenhof voor je op een rij gezet:

Prettige slaapplek voor op dooreis

Jeroen
    6-7-2014

We hebben hier geslapen op doorreis naar Italië. Gasthof is gelegen vlak na de Fernpass nog voor Innsbruck. Vanuit onze kamer was de snelweg zichtbaar. Kamers zijn eenvoudig, daar is de prijs ook naar. Kamers zijn redelijk schoon en voorzien van douche en toilet. Ontbijt is eenvoudig en prima, wel veel vliegen in de ontbijzaal.

Prima voor op doorreis

Axel
    6-9-2013

Gasthof was prima voor op doorreis een een om een dag naar bijvoorbeeld Innsbruck te gaan. Er zit verder helaas niet veel in de buurt.

Je kunt eten bij het gasthof, maar daarnaast hebben wij alleen een Mac-Donalds kunnen ontdekken.

Kamers waren prima, schoon en de bedden waren prima. Helaas had de douche het warm/koud effect, en kwam er een ontzettend kleine straal uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Plattenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Plattenhof in Telfs-Buchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Plattenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Plattenhof scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.