Pension Waldesruh

Pension Waldesruh
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,3

Laatste review

Een fijne verrassing, toevallig gevonden. Zeer gastvrije ontvangst, prima appartement, schoon en van alle gemakken voorzien, lekker ontbijt, prachtige omgeving.

5 reviews over Pension Waldesruh in het Nederlands

Prachtige plek, fijne sfeer, hartelijke ontvangst

Monica Huijben
12-10-2014

perfecte locatie voor diverse uitstapjes

g.ligtenberg
3-8-2010

prachtige pas gerenoveerde kamers en vakantiewoning, uitermate vriendelijke mensen.avondeten(4 gangenmenu 13 euro) via gastvrouw bij hotel om de hoek. centraal gelegen: uitstapjes naar : pitzdal, otztal en kaunertal. mooie wandelingen en autoroutes.

ontbijt of broodjesservice. warm aanbevolen!!!

2008

zeer rustig familie pension,met familiale sfeer, zeer en -

Van Praet - Van Beeck
29-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer rustig familie pension,met familiale sfeer, zeer vriendelijk,hartelijk,gedienstig en attent - verzorgde,mooie kamers,meerdere terrassen,rustige omgeving - van hieruit mooie en meerdere wandelingen mogelijk in de onmiddellijke,bosrijke omgeving

2007

aanvulling op me vriendin hieronder

zelf ook nederlander maar neem wel de moeite!
6-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

aanvulling op me vriendin hieronder.

Zeer gastvrij, genoten, heerlijk eten, vriendelijkheid straalt eraf,heerlijke bedden,ruime kamers en terrassen,goed kunnen skien en alles wat daarbij hoort,veel gedaan,centrum rustig,weinig uitgaansmogelijkheden,veel sneeuw schitterende natuur.Snel weer heen!

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk gastgezin,aan de berg,panorama uitzicht,bij de alpen, schitterende wandelroutes pistes,bossen,stijle wanden, riviertjes,door de bergen en langs watervalletjes.

Moderne wintersport op de skipiste van 1500 tot 2500 meter hoog Hoch Imst bij Tarrenz.

super gezellige eethutjes en waar Magic Night word georganiseerd!In het pension heerlijk genieten van rust,gastvrijheid,vriendelijkheid,heerlijk eten,hemelse bedden ruime schone kamers met prachtig uitzicht!Parkeermogelijkheden, dakterras met schommelstoel, huiskamer met speelmogelijkheden en internet, buiten verwarmde binnenruimte met zwembad, luxe infrarood sauna3 a 4 personen, 2 eetzalen/stube's rustig spelletje spelen/lezen,lekker uitgebreid continentaal ontbijt en heerlijk 3 gangen diner bijna alles word zelf gemaakt van appelsap tot jam etc.!fijn om bij te komen vreselijk om weer weg te gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Waldesruh voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldesruh in Tarrenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldesruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.