Hotel Lammstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

38 reviews over Hotel Lamm

• 1Ingrid21-09-2019

bedwantsen in hotel zum lamm in tarrenz.

Onze vakantie is flink verpest in dit hotel. Het zat vol met bedwantsen!!!!!!!!! Wij vinden dit vreselijk onhygienisch en moesten bij thuiskomst al onze kleding en koffer ontsmetten!! Met zo'n vooruitzicht waren we liever thuis gebleven!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Katja Rauchberger, Direktor, 25-09-2019

Heel hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij weten dat heel veel hotels en verhuurders in de hele wereld opnieuw en opnieuw problemen met bedwantsen hebben en de mensen te weinig informatie over de plaag hebben.

Wij gaan open met dat problem om en spreken vaak met andere collegas – te veel bedrijven zijn van het problem getroffen en weten niet, dat alleen snel en precies acteren door professionals echt helpt. Twee jaar geleden hadden we dat problem in twee kamers en door de help van een ongediertebestrijdingsbedrijf konden wij het compleet elimineren. Sindsdien hebben we een jaarcontract met en pest control bedrijf die een keer per maand en monitoring maakt, zo dat we zeker zijn kunnen, dat ons hotel vrij van bedwantsen is. We garanderen uw dat we nooit aangefallen kamers aan onze gasten verhuuren. Als een gast bedwantsen in zijn bagage heeft en daardoor de kamer opniew contamineerd wordt, dan kan geen hotelier in de wereld dat onmiddellijk weten. Toen we 2 jaar geleden dat problem hadden, hebben we de aangefallen kamers meteen gesloten (ook de kamers in de buurt van deze kamer) en hebben deze pas weer geopened, toen we 100 % zeker waren, dat de kamers geen bedwantsen meer hadden. Dankzij uw beoordeling hebben wij een gespecialiseerd bedrijf laten komen, welke alles (meubel, bedden, wandbekleding,…) gedesinfecteerd heeft – natuurlijk ook de kamers in de buurt van deze kamer. Nieuwe gasten worden alleen weer toegelaten, als het zeker is. Ook word voor alle andere kamers een monitoring gemaakt. Wij zouden ons wensen, dat alle hotels deze werkwijse hadden en zo dat wereldwijde problem elimineerd wordt. Lieve familie Burhenne, we zouden blij zijn als u ons de kans zou geven om u opnieuw de mooie kanten van ons huis te laten zien en we kunnen uw vertrouwen herwinnen. Ik beantwoord graag uw fragen op elk moment! Van harte,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Eduard03-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

De man die het runt is niet echt vriendelijk en mag zeer zeker eens (terug?) naar de hotelschool. Er kan geen vriendelijk glimlachje van af. De bediening lijkt al vaak bij een tafeltje van 4 de kluts kwijt te raken. Half rauw vlees kregen wij op de eerste dag voorgeschoteld. Bij de tweede gang moesten wij zelf om wat te drinken vragen. Kortom erg knullig allemaal. Ei ei warum voorbei? Ei ei voor ons de volgende keer gas er bij!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Ad. Beljaars18-10-2018

Gewoon doen dit hotel is geweldig

Perfect goed hotel zowel de kamer als het diner. Gastvrij en echt Tirol

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Martin07-03-2018

Een prima hotel schone kamers en goed eten! Zeker nog een keer naartoe!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 8A Huijbregts07-02-2018

Fantastisch!

Uitstekend hotel,mooie omgeving,een echte aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in februari 2016

• 2017
    8carla bastiaans27-07-2017

zeker voor herhaling vatbaar

prettig hotel, met mooie royale schone kamers, ontbijtbuffet prima, 5 gangen diner ook erg smakelijk, prachtige omgeving die zich leent voor allerlei soorten uitstapjes, mooi dorp met allerlei wandelmogelijkeden. ook het plaatselijke museum, bierbrouwerij in kasteel en klamm die vanuit het dorp gaat is zeker de moeite waard.

prachtige omgeving, heel centraal voor allerlei natuuruitstapjes en mooie steden zoals inssbruck en merano .

wij gaan hier zeker nog eens terug

uitstapjes, zoals museum, bierbrouwerij

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Eva14-04-2017

Geweldig hotel, super service!

Lamm is een hotel met een prachtige uitstraling waarin je de geschiedenis voelt. We hebben er heerlijk gegeten, de bedden waren prima, en de mensen erg gastvrij en aardig. Aanrader! In de kelder is een mooie, gezellige bar met goed regionaal bier. Ook een leuke tip voor als je gewon even langs wilt gaan om wat te drinken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Ruud Berkhof31-03-2017

Lekker rustige en mooie omgeving.

Htel Lamm in Tarenz is een mooi hotel met aardig personeel en lekker eten en drinken. Wandelen in de omgeving, met de bus en de groep van touroperator naar diverse leuke plaatsjes gereden.

Gereisd met partner in juli 2016

• Oude reviews

9roosje17-09-2016

super

het is mooi hotel. personeel super kan niet beter. aankomst, eten en kamers waren goed het is de moeite waard om daar heen te gaan avonds kon je er gezellig zitten top hotel

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6lidy09-09-2016

geen 2de keer weer

personeel niet echt vriendelijk. het ontbijt was goed, werd alleen niks meer bij gevuld. Diner was matig even eens het nagerecht. Ik was met een groep, bij het hotel was bekent hoeveel mensen er zouden komen maar er was niet genoeg eten voor iedereen, werd dus bij een aantal een bordje met alleen groente voor gezet. De keuze menu's kunnen beter vervangen worden in buffetvorm, want het ging nogal eens mis. Kamers waren erg goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

0 tips over Hotel Lamm

1 vraag over Hotel Lamm

• Karyn Gourmand, 21-06-2016

een persoon kamer

hebben de een persoon kamers ook een balkon met uitzicht op de bergen ( achterkant van het hotel)?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)