Tarrenz

We hebben een aantal aanbieders voor Tarrenz voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tarrenz voor je op een rij gezet:

Reviews over Tarrenz

Tarrenz is een klein dorpje tussen de Fernpass en Imst, ik

Petra van Dort
    30-10-2005

Tarrenz is een klein dorpje tussen de Fernpass en Imst, vlak bij het Pitztal. Dorp zelf ik niet al te groot maar Imst is dichtbij en daar zijn goede winkels om boodschappen te doen. Tarrenz is een ideaal uitgangspunt voor uitstapjes naar Landeck, Innsbruck, Pitztal, Koningskastelen in Duitsland enz. Tarrenz is een uitstekend startpunt van prachtige bergwandelingen in de omringnende bergen; van eenvoudig - goed te lopen met kinderen - tot hooggebergte tochten. Ik kom al ruim 25 jaar met heel veel plezier in Tarrenz en ontdek elke keer weer wat nieuws, het wandelen verveeld nooit omdat de natuur zo prachtig is.

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij bezochten in het dorpsdeel Obtarrenz de vakantiewoning

JW
    26-8-2005

Wij bezochten in het dorpsdeel Obtarrenz de vakantiewoning Haid. Een mooi appartement in het chalet van de vriendelijke eigenaren. Eigen opgang, comfortabele woning met goede badkamer. Eigen omsloten tuin met meubilair. Een vriendelijke omgeving met prachtige huizen en uitzichten op de omliggende bergtoppen. Centraal gelegen t.o.v. diverse plaatsen in Tirol. Ideaal voor het maken van wandeltochten. Ook de cultuurliefhebber kan zijn hart hier ophalen.

Gereisd Anders in Fri Aug 26 2005 16:19:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tarrenz scoort een 5,6 uit 10, op basis van 10 reviews