Hotel Goldenes Kreuz

Hotel Goldenes Kreuz

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Goldenes Kreuz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Goldenes Kreuz in het Nederlands

2008

goed hotel, prima service

pieter
5-10-2008

ondanks dat onze kamer nog niet gerenoveerd was, is dit hotel ons goed bevallen. Midden in het centrum van Tannheim, met de wandelroutes voor het uitkiezen. Personeel is erg aardig en zowel het ontbijtbuffet als het avondeten erg goed verzorgd. Een aanrader voor de sportieve wandelaar!

Gereisd Met partner in oktober 2008
2005

goed maar niet overdreven

jan Geboes
24-11-2005

goed maar niet overdreven

Gereisd Anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldenes Kreuz in Tannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldenes Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.