Hotel Bogner Hof

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Bogner Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bogner Hof in het Nederlands

2008

Tja, ik denk dat de gastvrouw bij de vorige gasten die hier een bericht hebben achter gelaten een slechte dag heeft gehad, wij hebben nl heel andere ervaringen. Alles prima in orde, alleen de tv mag een maatje groter!

2006

Wij zijn 5 dagen hier geweest

jolanda
21-8-2006

Wij zijn 5 dagen hier geweest. De Direktie is verschrikkelijk, ze stellen zich niet voor en geven je geen hand, dus ze heten je helemaal niet welkom.

Het eten was niet culinair en bij het ontbijt werd er slecht aangevuld. Jammer van dit mooie hotel met mooie kamers. Tot ziens zeggen ze ook niet, als ze het geld maar binnen hebben.

De gast is hier geen koning.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bogner Hof in Tannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bogner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.