Camping Alpenwelt

Camping Alpenwelt
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenwelt voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Alpenwelt in het Nederlands

De ontvangst was heel hartelijk. De bedden heel prima, appartement schoon. Dat vinden wij het belangrijkst. Alle noodzakelijke dingen aanwezig, maar verder vrij sober ingericht, maar dat vind ik geen nadeel, want verlang ook niet meer.

Vrij veel bewegingsvrijheid in en rondom appartement, balkon aanwezig en een gemeenschappelijke ruimte om spelletjes te doen. Wij waren met zijn tweeën, maar ooit vroeger met het gezin. In beide gevallen goed bevallen en niet duur.

Zo kun je met een gezin nog eens op wintersport!

Wat klein minpuntje zou kunnen zijn: ligt buiten het dorp, maar ach vaak heb je toch de auto mee. En een wandelingetje in de buurt is wel mogelijk.

Alles is teveel moeite

Petra
26-6-2017

Enige positieve aan de camping is de staat van het sanitair. Enige hulp is teveel gevraagd. Eigenaar zit aan zijn bureau vast geplakt en is niet bereid daar achter vandaan te komen. Plaatsen zijn behoorlijk scheef en enige hulp in de vorm van spierballen voor een klein duwtje had prettig geweest. Eigenaar zegt alleen ja vervelend ook de gasten van de camping kijken alleen maar toe. Vervelende sfeer als niemand zich ook maar iets met elkaar bemoeid.

Camping Alpenwelt is een nette camping met zowel zomer als winterfaciliteiten, rustig gelegen en er zijn vele sportieve aktiviteiten te ondernemen. Goed onderhouden camping met net sanitair. Caravans staan op grastegels en door de verschillende terassen heeft iedereen een vrij uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenwelt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenwelt in Tannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenwelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.