Strengen am Arlberg

We hebben een aantal aanbieders voor Strengen am Arlberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Strengen am Arlberg

Prijs maakt afstand oké

Janny Eijkelenboom
    28-12-2013

Strengen heeft geen eigen skigebied, dus onze beoordeling geldt het skigebied van Sankt Anton am Arlberg. De regiobus brengt je in een half uur van Strengen naar Sankt Anton. Dit reisje naar de pistes is acceptabel, omdat het hotel prima is en veel minder kost dan een hotel in Sankt Anton zelf. Je kunt ook met eigen auto heen en weer reizen, maar het parkeren in Sankt Anton is niet gratis. De bus zet je vlakbij de lift af. De auto moet vaak verder weg geparkeerd worden.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor wie niet in het drukke en dure St

H Kelder
    25-8-2005

voor wie niet in het drukke en dure St. Anton wil zitten is Strengen een goed alternatief. Met de gratis skibus ben je snel in st. Anton. De autowegweg die door het benedengedeelte van Strengen raast zal in de winter van 05-06 omgeleid zijn door een tunnel. Wij zaten in Gasthof Post en hadden een prima kamer, eenvoudig maar goed eten en een zeer vriendelijke eigenaar. Kortom: als je niet op apres-ski, drukdoenerij en dure drankjes wacht, ga dan lekker naar Strengen. in Strengen zelf zijn overigens geen pistes!

Gereisd Anders in augustus 2005
Strengen am Arlberg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews