Reviews over Strassen

Gewoon een goede camping

Fam. Remmers,
    14-10-2018

Wij hebben als 70+ een week op camping Lienzer Dolomieten gestaan. We hadden er eigenlijk nog veel langer kunnen blijven, want wat hebben we van de omgeving genoten! We bevelen deze camping zeker aan voor leeftijdsgenoten in zowel voor- als naseizoen.

De camping is een belevenis op zich met een zeer behulpzame eigenaar die trots is op zijn camping. Geen gezeur of gedram, goed onderhouden plekken met een zeer goedwerkende gratis WIFI, waar je ook staat.

Maar bovenal zeer schone sanitaire voorzieningen waar menig camping een voorbeeld aan kan nemen.

De receptie straalt een eigen sfeer uit met een infotafel waarop alle info mbt tot de omgeving is uitgestald en kan worden verkregen. Dat de eigenaar veel rookt is zijn recht, maar ook hij wordt op enig moment verstandiger.

De uitgebreide kampwinkel, in de vorm van een lokale ALDI, is op loopafstand bereikbaar.

Een bezoek aan de Italiaanse Dolomieten (Drei Zinnen, omgeving Cortina d’Ampezzo) i

Prima de luxe, lieve eigenaren, zeer gastvrij!

Rennie Groen,
    4-10-2018

Wij waren al vaker hier, voor het eerst toen de camping splinternieuw was, 21 jaar geleden, toen nog door vader gerund. Nu heeft de zoon de touwtjes in handen en we werden door hem als oude vrienden verwelkomd. Inderdaad is de receptie een zootje, maar daar hoef je niet te verblijven. De vriendelijkheid en behulpzaamheid maken veel goed. Het superschone sanitair is perfect en bij de prijs inbegrepen, die heel schappelijk is. De ligging is prachtig en het hek om de camping is op twee plaatsen opengelaten om het bos in te kunnen, voor hondenbezitters ideaal. Mooie (fiets)routes naar Lienz, langs de Drau, mooie wandelroute naar Silian. Meerdere supermarkten vlakbij. Wat ons betreft: zomer en winter: altijd fijn om te zijn!

PrIma camping om de bergen in te gaan

Linda,
    24-8-2018

Camping komt erg smoezelig over door de vaste gasten met smoezelige caravans. Maar ook de volgestouwde receptie met veel rommel en rookgeur. Camping staat aan het bos met een hek er tussen. Sanitair is brandschoon. Er is mogelijkheid om wat te eten. Goede uitvalbasis om de bergen in te gaan. Een zwemvijver, erg koud water. Wat heerlijk was in de hete zomer. Wel puur bedoeld voor een frisse duik. Niet om te zonnebaden. Voor kinderen weinig te doen. Paar speeltoestellen. Vooral bedoeld voor mensen die van rust houden. Wel hebben we ons gestoord aancde eigenaren die veel herrie maken. De trekker ging meerdere keren per dag langs om met water het paadje te sproeien. En zodra iemand vertrok kwam er meteen een grasmaaier die erg kabaal maakte. Dit gebeurde meerdere keren per dag. Of de eigenaar kwam op zn golfkar rond gescheurd. Kortom prima camping om actief de bergen in te gaan, maar niet om de hele dag op te vertoeven.

Mooie zeer aangename camping

Fiets echtpaar,
    7-10-2015

Mooi gelegen camping met super schoon en mooi sanitair. Heel vriendelijke eigenaar, die samen met zijn moeder alles prima regelt.Supermarkten op fietsafstand , mooi fietspad langs de Drau dichtbij de camping. Al met al mooie week gehad.

Camping met mooi uitzicht

Peter en Emmy,
    24-10-2014

Camping Lienzer Dolomiten is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar Oost Tirol, Karinthië en het Italiaanse Süd Tirol en de Dolomieten.De afgebakende plaatsen hebben niet allemaal dezelfde oppervlakte, de grote van de standplaats kan flink verschillen. Wanneer je aan komt ziet de camping er rommelig uit. Dit word onder andere veroorzaakt door de Italiaanse vastkampeerders welke zeilen over de caravan gebruiken en van alles op en aan bouwen. De ontvangst maakt echter veel goed, de vriendelijke eigenaar geeft je de ruimte om op je gemak rond te kijken en een plekje uit te zoeken.De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Bij aankomst vrije keuze van de standplaats, zodra je geinstalleerd bent komt de eigenaar een praatje maken en neemt het formulier voor inschrijving mee en geeft indien gewenst informatie over de omgeving.