Hotel Wipptalerhof

• 7.2Ligging t.o.v. pistes

15 reviews over Hotel Wipptalerhof

• 9Sandy04-01-2015

Prijs/kwaliteit "Topper"

45€ HP/p. tophotel voor deze prijs Wij komen zeker terug$Dank aan Daniël en Anne-Marie

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 9Bieneke25-12-2014

Super hotel, voor herhaling vatbaar.

Het hotel is heel mooi, de bediening is super lief en je kan niets misvragen. Het eten is buiten gewoon super en als je iets niet lust doen ze er alles aan om iets anders re maken. Voor deze prijs een 10/10. Mooie kamers met zicht op de bergen, grote tv op kamer, ligt aan de brenner maar stoort geen moment. Ons zoontje vind het hier ook super.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 2bertuslammeree17-09-2013

geen aanrader

Het hotel ziet er vanaf de weg leuk en echt Oostenrijks uit maar valt vies tegen. De bediening zou wel een douche en deodorant kunnen gebruiken kamers zijn oubollig en kunnen ook een opknapbeurt gebruiken. Het enige voordeel is dat het direct aan de Brennerpas ligt. Ontbijt maar overgeslagen!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Susan Dubbeling11-09-2011

goed doorreishotel

De matrassen zijn echt aan vervanging toe, hierdoor slechte nachtrust gehad. Lekker eten, zowel avond als ontbijt. Vriendelijk personeel in tirolerkledij.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Eric van der Laak23-03-2011

Al jarenlang ons favoriete hotel

Wipptalerhof bezoeken wij nu al jarenlang, soms meermaals per jaar. Het hotel met eigenaar Franz Hollrigl en vaste personeelsleden vormt voor ons bijna een tweede thuis in Oostenrijk. De mensen zijn gastvrij, doen er alles aan om het je naar de zin te maken en het eten is heerlijk. Onze favorieten: gepaneerde champignons, filet steak met salz Kartoffeln en natuurlijk een sanfter Engel als toetje. Na een dag skien is het heerlijk slapen in de zachte bedden. De omgeving is zowel in de zomer als in de winter erg mooi. In de winter kun je er prima skien en rodeln. In de zomer zijn er veel mooie wandelingen te maken en is het hotel ideaal als stop-over van en naar Italie.

Het bijgelegen skigebied dat op 5 autominuten rijden ligt, is niet groot maar mede daardoor prima geschikt voor kleinde kinderen. Grotere skigebieden (bijv. Stubai tal) liggen op ruim een half uur rij-afstand.

De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Een echte aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 10Marloes24-08-2010

Handig voor doorreis!

Wij waren op doorreis naar Italië en daar was dit hotel helemaal perfect voor! Het ligt aan de snelweg, met eigen afslag. Je rijdt zo de brennerpas verder af na een lekker ontbijtje. Wij hadden de tomtom hierheen gevolgd, en dat is niet zo'n goed plan, want die navigeert je naar de hoofdingang van dit hotel via kleine bergweggetjes. Terwijl de parkeerplaats gewoon aan de snelweg ligt. Tomtom op Italië laten staan en je ziet vanzelf een afslag naar Wipptalerhof!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Marcha19-08-2010

Onderweg naar Italie zijn wij nu al vier keer gast geweest in dit Hotel. Met reservering en zonder reservering. Altijd een heerlijk bed gevonden om uit te rusten voor het vervolg van de reis. En wat een fantastisch gezicht om alle zware trucks langzaam van de pass naar beneden te zien rijden. Het geluid wat daar bij hoort. Met de vlam in de pijp. Een ervaring op zich, dit gastvrije hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 7Marianne09-09-2009

Prima hotel aan de snelweg op doorreis

Wij hebben een overnachting gemaakt in dit hotel van zaterdag 15 op zondag 16 augustus 2009. Onze eindbestemming was Venetië, maar dat was net even te ver rijden met een tent op de camping. We kwamen dit hotel per toeval tegen. Typisch Oostenrijks hotel, personeel loopt ook in Oostenrijkse klederdracht. Kamer was groot en ruim en ook typisch Oostenrijks ingericht. Leuk die houten balkons met bloembakken. De badkamer was minder, geen drempel van de badkamer naar de kamer en geen putje in de badkamer, ook geen douchegordijn en de douchekop is aan de muur gehangen voor hele kleine mensen, dus je moest zittend in bad onder de douche. Het water liep ook vanuit de badkamer zo op de vloerbedekking. Niet heel hygienisch dus. Het eten was precies zoals we ons hadden voorsteld: lekker schnitzel eten met patat. Dat gaat er wel in na een lange rit. En 's morgens ook prima ontbijt voor Oostenrijkse begrippen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 502-08-2009

Hotel voor doorreis

Hotel ligt op de autoweg, het verkeer raast de hele nacht door, prima hotel voor slechthorenden!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8Lars Kamper12-03-2009

Goed hotel voor een paar dagen of overnachting

ik heb in hotel Wipptalerhof overnacht, voor 1 nachtje is het een heel goed hotel, de mensen zijn heel vriendelijk, en u heeft een prachtig mooi uitzicht over de brenner vanuit de meeste slaapkamers en vanuit het restaurant het eten is heerlijk de ligging an het hotel is het beste wat er te wensen valt voor een overnachting want u zit aan de brenner met het hotel u kunt met de auto vanaf de brenner gelijk de parkeerplaats op van het hotel kortom heeeeeeel goed hotel

groetjes Wim, Evelien, en Lars

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009