Steeg

We hebben een aantal aanbieders voor Steeg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Steeg voor je op een rij gezet:

Reviews over Steeg

Fietsen in het Lechtal is top!!

Peter
    18-1-2019

De Lech Radweg. Vanuit Reutte om 10.00 met de postbus 60 km naar Steeg. Bus met fietshanger voor 25 fietsen Na een rit van ca. 1,5 uur en voor € 14,00 pp incl. fiets kom je in Steeg aan. Een rit van ca. 60 km voor de boeg met over die afstand een verval van van een kleine 300 meter, merk je nauwelijks. Goed fietspad met goede bewegwijzering langs de Lech en langs verschillende dorpjes. Wat een prachtig landschap met en strakblauwe lucht en herfstkleuren. Heerlijke Kaiserschmarren gegeten in Elbigenalp. Onderweg zat een zwarte eekhoorn met een dennenappel in zijn poten langs de weg. Om ca.17.00 met een wel voldaan gevoel weer terug in Reutte.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een uitstekende locatie voor wie van rust en natuur houdt

Jan
    29-4-2008

een uitstekende locatie voor wie van rust en natuur houdt. De lokale toeristische dienst doet veel inspanningen. Een voorbeeld: je krijgt een pas waarmee je gratis op de bus kunt, en gratis gebruik kunt maken van verschillend liften.

Gereisd Anders in april 2008
Steeg scoort een 9,7 uit 10, op basis van 2 reviews