Pension Waldhof

Pension Waldhof

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag18°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhof voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Waldhof in het Nederlands

mooi plek direct langs de Lech

B. de Heer
24-6-2015

Pension Waldhof is een prachtig plekje om heerlijk uit te rusten en om wandelingen langs de Lech te maken. Met de Lechtal-card kan je gratis reizen en van diverse bergliften gratis gebruik maken. Het echtpaar wat het pension leid is vriendelijk en behulpzaam. Het is niet verwonderlijk dat in dit pension de meeste bezoekers voor jaren hier blijven tetugkomen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldhof in Stanzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.