Stans

We hebben een aantal aanbieders voor Stans voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Stans voor je op een rij gezet:

Reviews over Stans

Klein dorpje heeft veel te bieden

R.v.S.
    30-8-2013

Dit kleine dorpje in de Silberregion Karwendel heeft vele mogelijkheden o.a. Wolfsklamm, een wandeling/beklimming door een soort canyon met een vlugstromende beek, een pittige klim met vele trappen en overhangende houten wandelpaden met recht een natuurschouwspel. Natuurschutsgebied Alpenpark/Karwendel. st.georgeberg klooster. Mooie bossen en wandelroutes alom, Stans heeft ook een mooi zwembad waar men zomers kan afkoelen.als je in de buurt bent moet men de wolfsklamm beklimming niet overslaan.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie plek

G.
    25-2-2011

Bij het dorpje Stans bevindt zich de "Wolfsklamm", via 354 treden en vele vlonders door de 800m lange kloof en dan naar het Georgenberg Kloster. Hier kun je lekker uitrusten na een stevige klim. Even lekker eten en wat drinken met prachtig uitzicht. De Klamm is flink steil dus goeie schoenen is wel aan te raden. Met kleine kindjes niet aan te raden af en toe best gevaarlijke en stijle stukken. Maar wel een super mooie plek en een verassende wandeling.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

goed hotel maar duur maar verder niets te doen

Richard
    24-2-2010

Hotel scharzbrunn goed hotel maar is verder niets te doen.Als je echt wil skieen moet je hier niet zijn. Kleine helling is ok voor beginnende kinderen. Je moet altijd met de bus of auto naar ander skigebied. Verder wel ok. Ben hier met de kerst aantal malen geweest en ook met de krokus. Zaten de laatste keer veel fransen in hotel en eten was ook achteruit gegaan. Dus voor mij niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 24 2010 12:15:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stans ligt in het Inn-tal

marcha
    18-3-2008

Stans ligt in het Inn-tal. Een zeer druk dal. Het ligt vlak langs de snelweg. Je kunt er heerlijk in de bossen wandelen. Jammer dat als je wat hoger komt, je uitkijkt over de snelweg en de herrie ervan hoort.

Gereisd Familie in maart 2008
Stans scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews