Hotel Seppl

eigenaren erg gast onvriendelijk

Sander
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

+ Ligging voor de gevorderde skiër.

+ Appartement is schoon.

- Eigenaren zien gasten als een last, zeer gast onvriendelijk!

- Wij kregen niet het appartement wat we hebben geboekt, opgesplitste kamers in plaats van 1 appartement.

- Voor niet gevorderde skiër een foute locatie ivm zware piste richting gondel.

Handige ligging

Gerda
26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima uitvalbasis om naar de verschillende skigebieden te gaan. Tevens goede ligging vanaf de snelweg.

goed rustig hotel è

Dries
23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

Krokus 2015 met 1 kind (4jaar): eten was top, bus stopt voor het hotel en neemt je me naar de Gletsjer (binnen 30' sta je boven aan de Gletsjer) zwembad was top, sauna was top,...gewoon goed. Waren er met (reisorganisatie) die zorgde voor de kinderactiviteiten voor de gasten van reisorganisatie en avondactviteiten dus qua activiteiten die het hotel zelf organiseert kunnen we weinig zeggen. Kamers waren in orde, ruim genoeg voor 3 personen. Zeer vriendelijke bediening.

goed hotel

jeroen ramakers
9-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ietwat verouderd hotel maar degelijk.Matige welness,prima buitenbad.Eten was redelijk goed.Kamer idem maar we hebben vaak beter gezeten!

nooit meer

caroline
29-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

een volstrekt sfeerloos hotel, met onvriendelijke bediening, slecht gekuiste kamers, onsmakelijke keuken, onwaarschijnlijk dure prijs voor zeer eenvoudige landwijn, aanrekenen van 4 eur voor lfles eidingwater, driingend toe aan renovatie enz...

Prima hotel

fam_klaver
15-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In 1999 in dit hotel geweest. Prima hotel en zeer kindvriendelijk.

Heerlijk eten.

prachtige omgeving

Ilse
17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik had meer verwacht van een 4sterrenhotel, zeker de kamer was ondermaats: verouderd en klein. Eten was maar niet wauw.

Skibus naar pistes heel makkelijk. Leuk verwarmd buitenzwembad maar binnenzwembad te koud. Saunagedeelte verboden terrein voor kinderen onder 16 jaar. Speelruimte voor kids is ook dringend aan verniewing toe. Conclusie: goed hotel maar dringend opfrissingswerken nodig!

Fantastisch hotel

Sabine
15-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden eigenlijk in het pitzhotel geboekt maar werden doorverwezen naar dit hotel. Nooit beklaagd. Superdeluxe kamer in het bijgebouw. Schitterend eten. 's Avonds na lange bergwandelingen (op loopafstand van het hotel) een saunake meepikken. Wat kan vakantie toch heerlijk zijn. De kinderen konden normaal niet mee in de sauna maar als ze stil waren glipten ze toch even binnen. Het buitenzwembad was zeker een leuk alternatief. Ons bijgebouwkamer bestond uit een ontzettend grote kamer voor de kinderen en voor de ouders een aparte kamer. Wij hadden ook een mooi terras met zicht op de rivier en de bergen. Het werd een onvergetelijke vakantie. Zeker willen we terug!

heel goed hotel!

andrine
11-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij waren erg tevreden over het hotel, heel goed eten, wel een enorme eetzaal, dus lang dineren, goed eten voor de kids: geen friet! geen leuke speelzaal voor de kids. het zwembad buiten is mooi en warm, wel klein, het zwembad binnen is groot, maar veel te koud. personeel is erg aardig en goed. wellness is ook erg fijn en mooi, ook whirlpool buiten bij avond is erg leuk om te doen. kamer was mooi, maar te klein, er was wel een scheidingswand met deur voor de kids, maar dan is het voor de ouders alleen nog maar mogelijk vanuit bed tv te kijken, beperkte ruimte dus. al met al een goed hotel, zwemwater te koud is voor ons helaas een breekpunt. jammer.

Mooi landschap en rustig gelegen

Wij
30-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel SEPPl, het eten was niet zoals we gewoon zijn in oostenrijk, veel te zout.

De kamers zijn op 't internet mooier voorgesteld dan ze uiteindelijk zijn, niet verzorgd en niet onderhouden. De openingsuren van 't zwembad en de sauna zijn niet ruim genoeg. Dit is helaas geen kindvriendelijk hotel, er moet betaald worden voor de spelletjes in de speelruimte. Blijkbaar draait hier alles om geld nl. een karaf leidingwater kost u 4,40 eur. Het personeel aan 't onthaal is niet vriendelijk.

Kortom een hotel waar je tot rust kan komen maar is zeker GEEN **** (4) sterren hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Seppl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seppl in St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seppl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seppl scoort een 7.14 uit 10 op basis van 45 reviews.