Géén boekingskosten

Hotel Mittagskogel

OostenrijkTirolSt. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mittagskogel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten

13 Reviews over Mittagskogel

• 10cuyvers robert16-09-2016

top hotel

voor de tweede maal daar alles was gewoon goed goed personeel eten was top houden zo

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Hans24-07-2016

fantastisch

Goede kamers , vriendelijk personeel en lekker eten

• 9Miriam Toes16-09-2015

Hotel prima, pension zeer triest

Wij hadden via touroperator een "iets eenvoudigere kamer" geboekt bij 4* Sportiv-hotel Mittagskogel, Op de site van touroperator werden zeer mooie foto's getoond van kamer, hotel, sauna, zwembad plus een 9.4 op Zoover. Toen we aankwamen, bleek dat we niet in Hotel Mittagskogel zouden verblijven, echter in Pension Mittagskogel. Op Zoover krijgt dit pension slechts een 5.4 en in de brochure van Mittagskogel zelfs geen enkele ster! Een kleine, muf ruikende kamer, wasbak op de kamer, piepkleine douche met toilet, alles zéér gedateerd, 4 hoog en geen lift!

Het personeel van het Hotel liet weten dat zij niet op de hoogte was van deze gang van zaken bij touroperator. Na enorme inspanning van het personeel kregen we, tegen bijbetaling, een kamer in het Hotel. Ja, inderdaad de kamer waar touroperator mee adverteert.....

Het 4* Sportivhotel Mittagskogel is prima, een absolute aanrader, maar let dus goed op dat je niet per ongeluk het Pension Mittagskogel boekt!!

• 9Fam.Losser18-08-2015

Goed hotel met veel voorzieningen

Wij hebben in Augustus een paar dagen in Hotel Mittagskogel verbleven. Het is een mooi en verzorgd hotel. Pluspuntern van het hotel zijn het vriendelijke personeel, mooie kamers, lekker eten en de vele voorzieningen. De morgen begint met een uitgebreid ontbijt en het avondeten is ook erg verzorgt (hoofdgerecht is keuzemenu). De kamers zijn netjes en ruim, hier is tevens een klein koelkastje aanwezig. Tegenover het hotel is de Riffelsee kabelbaan, je hoeft alleen de straat over te steken. het plaatsje Mandarfen is klein en bestaat alleen uit hotels, een bank en een klein winkeltje.

• 9mevrouw de Jong03-02-2015

Heerlijk hotel!

Zeer mooi zwembad en sauna's. Heerlijk eten. Zeer vriendelijke mensen en heel goede service.

• 10Leonie27-01-2015

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel met alles erop en eraan! Het eten is heerlijk, iets wat je niet overal meemaakt! Wij gaan hier al jaren heen op wintersport. Je moet geen feestdorp verwachten, maar een gezellig klein dorpje met een kleine supermarkt, skiverhuur/sportwinkels een bank en wat restaurantjes. Apre ski hutje zit naast het hotel, een gezellige paraplubar waar iedereen na het skiën verzamelt, zowel jong als oud! Kortom hou je van een sfeervolle vakantie, zonder discotheken en wil je genieten van je hotel (huiskamer idee als bar) dan zouden wij zeggen boeken maar! Wij gingen voordat wij kinderen hadden hier al heen...

• 10Rik Van Den Bussche30-08-2013

Uitstekend Hotel met heel lekker eten

Het hotel heeft mooie kamers, maar vooral het eten vonden wij zeer lekker. Mandarfen is een rustig stadje. De omgeving is prachtig om te wandelen. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Een paar mindere puntjes: De kamer vonden wij 's morgens iets te klaar (de verduistering kan beter). De trap bij het zwembad is glad als hij nat is, tip voor het hotel: breng een antislip laag aan op de trap. Dit zijn de enige negatieve puntjes voor de rest een top Hotel!

• 10ndeheus05-04-2013

Wat een geweldig hotel

Dit is hoe een hotel moet zijn. Groot, mooi, schoon, mooi gelegen, enz. De kamers zijn ruim, schoon en leuk. Het eten is GEWELDIG, heb nog nooit in een hotel zo lekker gegeten. Het personeel is heel erg vriendelijk en er zijn ruim voldoende faciliteiten. Het enige (kleine) negatieve puntje dat ik kan noemen is het feit dat je nog moet betalen voor wifi, dat vind ik niet meer van deze tijd. Al met al een absolute aanrader.

• 10Fam. Vander Linden31-08-2011

Uitstekend hotel met uitstekende keuken

We hebben in augustus onze vakantie doorgebracht in dit hotel. Zeer mooi en verzorgd hotel met heel lekker eten en mooi zwembad. Uitgerust met wellness, vrijetijdsruimte met pingpongtafel, biljart,... Is perfect gelegen om mooie wandelingen te starten.
    Buiten wandelen kan je er paard rijden en mountainbiken. Voor ons één van de beste hotels die wel al bezocht hebben. Wat ons een absolute aanrader voor een wandelvakantie.

• 10Ad04-08-2011

Aanrader

Fijn gemoedelijk hotel. Goede keuken, vriendelijk personeel. Tegenover kabelbaan naar Rifflsee en ca. 20 minuten lopen naar de gletscherexpress. Goed openbaar vervoer, gratis kaartje van VVV bij inchecken in het hotel.

Hotel Mittagskogel info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar