Hotel Garni InterMontana

Hotel Garni InterMontana
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

2 reviews over Hotel Garni InterMontana in het Nederlands

Super knus, gezellig, betaalbaar hotel. Aanrader!

de Lange
15-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, betaalbaar, netjes, schoon, kleinschalig, gezellig ingericht. Nederlands stel, dat het samen op uitstekende manier verzorgd. Uitgebreid ontbijt elke ochtend, eenvoudige lunch/diner mogelijkheden, maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooie ligging, direct aan de weg maar korte wandeling door de natuur naar oa. (Bevroren) watervallen. Op korte autoafstand van Hochzeiger en Gletcher. Tevens hotel nabij voor iets uitgebreider eetgelegenheid (geen gebruik van gemaakt) Joop en Riet: Wij komen graag nog eens terug. Groeten van de Ommenaren!!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Zó gezellig! Geweldig!

PdK
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Genoten van een korte skivakantie, met overnachtingen in het hotel van de Nederlandse familie Muller. Wat een gastvrijheid, gezelligheid en fantastische kookkunsten! Mooie kamer! Goed ontbijt! Hoewel kleine kaart, heerlijk diner!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni InterMontana in St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni InterMontana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.