Hotel Alpenhof

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

Vriendelijke service, een aangenaam familiehotel.

Johny Peeters
30-8-2013

Alpenhof is een prachtig hotel, centraal gelegen in het Pitztal. Het hotel wordt geleid door de Familie Haid. De hele familie werkt mee. Voor het personeel is niets teveel, alles wordt gedaan om de vakantieganger het zo aangenaam mogelijk te maken. Zeer vriendelijk personeel, zeer afwisselende en gevarieerde themamenu's. Uitstekende keuken!! Prijs/kwaliteit een topper.

Bushalte is slechts 100m verwijderd. Kamers zijn allemaal gerenoveerd, en net. Een echte aanrader voor de wandelaar met een goede appetijt. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in augustus 2013

wat een topper

beck willy
25-12-2009

zeer prachtig hotel met verzorgde en ruime kamers ,lekker eten ,vriendelijke eigenaars ,prachtig uitzicht vanop terras,ruime parking,de wandelingen vertrekken bij het hotel.Kortom een echte aanrader voor dit hotel we gaan volgende zomer terug naar daar.

Gereisd Met partner in Fri Dec 25 2009 13:56:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijn familiehotel, goede sfeer, lekker eten

marga van gils
15-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Alpenhof is een prima hotel, skibus stopt voor de deur. Wel jammer vonden wij dat je eerst met de bus of auto moet (ca. 20 min.) en vervolgens met de trein (Pitzexpress) naar boven. Je bent toch al met al wel een uur onderweg voor je kunt gaan skieën. Wel prachtige pistes en redelijk rustig

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Ticket service

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in St. Leonhard im Pitztal/ Tieflehn/ Zaunhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.