Appartement Steinbock

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Steinbock voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Steinbock in het Nederlands

Overwegend positieve gevoelens

der Hyrra
8-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het was beslist een leuk onderkomen. Woonkamer was alleen niet heel praktisch ingedeeld, alleen een bedbank, maar daar kon je niet of nauwelijks op zitten en verder geen lekkere stoelen, aleen de keukenstoelen. Ik heb de ligstoel van het balkon maar binnen gezet. Ook was er helaas geen oven. De bezittster was een vrouw alleen en kwam nogal gestresst over, maar was verder wel behulpzaam. Sauna was ook lekker en was gratis. Ski raum en overdekte parkeerplaats waren in orde. Alles was redelijk schoon. Op de een of andere manier kon me dit huis niet helemaal tevreden stellen, maar het kan ook zijn dat we de jaren ervoor wat verwend waren geraakt aan een huis van een particuliere verhuurder, ook hier in Sankt Johann. We zijn hier niet meer terug geweest om de eenvoudige reden dat iemand ons steeds voor was met boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Steinbock in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Steinbock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.