• Ligging t.o.v. pistes9,0

3 reviews over Appartement St. Johann in het Nederlands

Prima appartement

Pijloo, 13-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met ons gezin zijn hebben we dit appartement gehuurd met als doel om lekker te kunnen skieën. Het grootste voordeel vonden wij de centrale ligging. Het dorp en de winkels zijn binnen handbereik, evenals de skipiste. Het appartement is wat ouderwets ingericht, maar het is wel echt 'Oostenrijks' (eiken meubels e.d.) en dit heeft ook wel wat. We zijn van plan om dit appartement ook een keer in de zomer te gaan huren, om mooie bergwandelingen te kunnen maken.

Een ideale accomodatie nabij centrum en zwembad

Jan Niekolaas, 12-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gezellig appartement gelegen nabij het centrum en zwembad met uitzicht op de Wilder Kaiser.

Dicht bij de St. Johannerbergbanen.

Fantastisch appartement nabij centrum en zwembad

Betsy Niekolaas, 9-10-2009

We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Het appartement is dichtbij het centrum en het zwembad gelegen.

St. Johann in Tirol heeft voldoende winkel en een gezellig centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor St. Johann voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement St. Johann in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement St. Johann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement St. Johann scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.