Hotel Schöne Aussicht

Volgend jaar weer !

Marian Faber,
12-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier al 15 keer geweest. Altijd vriendelijk personeel, goede kamers en goed eten. Het hotel ligt op de piste. Ideaal voor mijn man, omdat hij direct van het hotel naar de lift kan skiën. Ik kan met de hond door een klein bosje naar het dorp lopen.

Kenmerken

Super hotel

Remco Heijden
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een weekje in dit leuke hotel.super weekje gehad met 4 volwassenen en 4 Kids.zeer vriendelijk personeel.goede ligging t.o.v. De piste.ski-in ski-out.skishow op dinsdag is goed te zien vanaf terras van het hotel

Fantastisch hotel

Jan
7-10-2015

In dit hotel waren we te gast tijdens de Alpenlandische Musikherbst in Ellmau..

Een mooi hotel en vriendelijke Mensen. Mooie en ruime kamers. Een groot terras, waar we bij het mooie weer dat we hadden, goed vertoeven was. Het eten was ook zeer goed en lekker.

Gewoon prachtig

Patrick De Muylder
28-12-2014

Prachtig hotel we gaan er reeds 6 jaar,vriendelijk,lekker eten echt de max

Gewldig !!!!

mike_evelien
13-8-2013

Wij hebben 7 dagen in dit hotel gelogeerd en ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig was.

De ligging is prima om naar alle mooie plekken van Tirol te gaan, zelfs de Beierse Alpen liggen dichtbij.

De service is buitengewoon goed.

Het eten heerlijk en de kamers goed.

De volgende vakantie die wij ( ook weer op de motor ) in deze omgeving gaan doen gaan we zeker weer terug naar dit hotel

gezellig hotel op super lokatie

Ingrid
29-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vandaag teruggekomen van een heerlijke week in dit hotel met de hele familie. Qua ligging ( op de piste ) is dit hotel ideaal. Ook al ski je niet, je kunt toch met elkaar lunchen . Wij hadden een kindje van ruim 1,5 jaar bij ons.Het avondeten was voor onze kleine te laat

(vanaf 18.30 uur). Het was geen probleem om voor hem eerder een bord warm eten te krijgen met gewoon gekookte aardappelen, groente en vlees (voor slechts 5,50 euro). Wij hadden kamer type D en dit is echt ideaal met een klein kind (of kinderen). Middels een schuifwand hebben ze min of meer hun eigen slaapkamer.De kamer is ruim waardoor er veel speelruimte is . Het restaurant en receptie zijn recent verbouwd/gerenoveerd. Hierdoor is het hotel heel sfeervol geworden. De kamers zijn idd nog wat gedateerd maar wel netjes. Onze kleine vond de speelruimte prachtig. Het is daar als je stil zit wel wat fris, maar dit is voor de spelende kinderen wel weer prettig. In het hotel is het vaak warm. Wij komen zeker terug!!

leuke plek, prijs kwaliteit goed

rob_metsemakers
26-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

+ bestemming (heerlijk wandelen/fietsen)

+ eten (lekker ontbijt, goede kwaliteit avondeten)

+ groot terras waar je kunt eten

+ mooie ligging

+ de eigenaars zorgen dat je niets tekort komt

- mindere badkamer/douche

- hotel wat ouder, wel goed onderhouden maar vaak nog oude meubelen e.d.

Kortom; hotel is goed (7+) maar de omgeving zorgt dat het echt een mooie vakantie wordt.

Super vakantie!!

Fre
8-6-2011

Het uitzicht van het hotel is fantastisch. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer goed. Iedere avond hebben we heel lekker gegeten en het was de prijs absoluut waard. De kamer was schoon, verzorgd. De douchewas ietwat aan de kleine kant. Aan alle wensen die we hadden werd voorzien. De negatieve commentaren op deze site over dit hotel zijn voor ons niet herkenbaar. Een aanrader en we komen zeker terug.

Fijn hotel, met lekker eten en een mooi uitzicht!

Bianca & Djack
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een week wintersport met een verblijf in hotel Schone Aussicht.

We hebben nog nooit een bericht op zoover achtergelaten, maar dit hotel is dat zeker waard!!

De ligging is prachtig en de auto kun je naast het hotel parkeren en staat daar echt heel veilig.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en niets is te gek voor ze.

De kamer zag er prima uit en we hadden een heel mooi uitzicht (kamer 308). De skilift is meteen onderaan de piste en brengt je 1700 meter omhoog. Als je naar beneden komt skieen, ski je zo het hotel in!

Er is ook een sauna en een stoombad aanwezig onderin het hotel waar wij elke dag heerlijk gebruik van hebben gemaakt.

Het eten was echt heel erg lekker!! Ondanks dat ik een moeilijke eter ben, heb ik elke dag genoten van een 4-gangenmenu! En er is niets voorbij gekomen dat ik niet lustte.

Kortom, het hotel Schone Aussicht raden wij zeker aan voor een wintersport vakantie!

Typisch Tirol

thijs hijman
25-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig / Goede Prijs-kwaliteit / juist wel vriendelijk personeel / goed eten.

Niet voor niets dat juist nederlanders hier idere keer terug blijven komen.

Topweer gehad en voor volgend jaar alvast gereserveerd.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schöne Aussicht in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schöne Aussicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.