Géén boekingskosten

Hotel Schöne Aussicht

OostenrijkTirolSt. Johann in Tirol

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Schöne Aussicht voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 33 reviews

• Sportfaciliteiten

35 Reviews over Schöne Aussicht

• 8Dick15-10-2019

Best een goed hotel.

Goed hotel. Mooie kamers en goed eten. De helft van de medewerkers was heel vriendelijk, de andere helft een stuk minder. Het saunagedeelte viel behoorlijk tegen. Weinig sfeer en twee sauna's waren defect. 's Zomers is de entree 8,- euro. Is het zeker niet waard.

Prachtig uitzicht. Houdt er wel rekening mee dat het een stukje omhoog lopen is vanuit het dorp naar het hotel. Ben je met de auto, dan kan je voor de deur parkeren.

• 10Inge vd Akker08-02-2019

Alles fantastisch! ****

Prachtige nieuwe kamers, voortreffelijk eten. Personeel is erg vriendelijk en altijd bereid je te helpen. Erg aangenaam te verblijven voor langere periode.

• 8Marian Faber12-11-2017

Volgend jaar weer !

We zijn hier al 15 keer geweest. Altijd vriendelijk personeel, goede kamers en goed eten. Het hotel ligt op de piste. Ideaal voor mijn man, omdat hij direct van het hotel naar de lift kan skiën. Ik kan met de hond door een klein bosje naar het dorp lopen.

• 9Remco Heijden28-02-2016

Super hotel

Net terug van een weekje in dit leuke hotel.super weekje gehad met 4 volwassenen en 4 Kids.zeer vriendelijk personeel.goede ligging t.o.v. De piste.ski-in ski-out.skishow op dinsdag is goed te zien vanaf terras van het hotel

• 9Jan07-10-2015

Fantastisch hotel

In dit hotel waren we te gast tijdens de Alpenlandische Musikherbst in Ellmau.. Een mooi hotel en vriendelijke Mensen. Mooie en ruime kamers. Een groot terras, waar we bij het mooie weer dat we hadden, goed vertoeven was. Het eten was ook zeer goed en lekker.

• 9Patrick De Muylder28-12-2014

Gewoon prachtig

Prachtig hotel we gaan er reeds 6 jaar,vriendelijk,lekker eten echt de max

• 10mike_evelien13-08-2013

Gewldig !!!!

Wij hebben 7 dagen in dit hotel gelogeerd en ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig was. De ligging is prima om naar alle mooie plekken van Tirol te gaan, zelfs de Beierse Alpen liggen dichtbij. De service is buitengewoon goed. Het eten heerlijk en de kamers goed. De volgende vakantie die wij ( ook weer op de motor ) in deze omgeving gaan doen gaan we zeker weer terug naar dit hotel

• 8Ingrid29-12-2012

gezellig hotel op super lokatie

Vandaag teruggekomen van een heerlijke week in dit hotel met de hele familie. Qua ligging ( op de piste ) is dit hotel ideaal. Ook al ski je niet, je kunt toch met elkaar lunchen . Wij hadden een kindje van ruim 1,5 jaar bij ons.Het avondeten was voor onze kleine te laat (vanaf 18.30 uur). Het was geen probleem om voor hem eerder een bord warm eten te krijgen met gewoon gekookte aardappelen, groente en vlees (voor slechts 5,50 euro). Wij hadden kamer type D en dit is echt ideaal met een klein kind (of kinderen). Middels een schuifwand hebben ze min of meer hun eigen slaapkamer.De kamer is ruim waardoor er veel speelruimte is . Het restaurant en receptie zijn recent verbouwd/gerenoveerd. Hierdoor is het hotel heel sfeervol geworden. De kamers zijn idd nog wat gedateerd maar wel netjes. Onze kleine vond de speelruimte prachtig. Het is daar als je stil zit wel wat fris, maar dit is voor de spelende kinderen wel weer prettig. In het hotel is het vaak warm. Wij komen zeker terug!!

• 7rob_metsemakers26-08-2012

leuke plek, prijs kwaliteit goed

• bestemming (heerlijk wandelen/fietsen)
    • eten (lekker ontbijt, goede kwaliteit avondeten)
    • groot terras waar je kunt eten
    • mooie ligging
    • de eigenaars zorgen dat je niets tekort komt

• mindere badkamer/douche
    • hotel wat ouder, wel goed onderhouden maar vaak nog oude meubelen e.d.

Kortom; hotel is goed (7+) maar de omgeving zorgt dat het echt een mooie vakantie wordt.

• 9Fre08-06-2011

Super vakantie!!

Het uitzicht van het hotel is fantastisch. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer goed. Iedere avond hebben we heel lekker gegeten en het was de prijs absoluut waard. De kamer was schoon, verzorgd. De douchewas ietwat aan de kleine kant. Aan alle wensen die we hadden werd voorzien. De negatieve commentaren op deze site over dit hotel zijn voor ons niet herkenbaar. Een aanrader en we komen zeker terug.

Hotel Schöne Aussicht info

• AirconditioningBeschikbaar