Pension Noella

Aangenaam familiepension

Peter,
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zoals steeds worden we door Andrea en Roeland met open armen ontvangen en goed verzorgd.

We genieten van het uitgebreide ontbijt en heerlijke avondeten.

Prachtige en goed onderhouden gerieflijke kamers.

Het pension is aan de rand van het St Johann skigebied gelegen.

Zeker een aanrader !

35 reviews over Pension Noella in het Nederlands

Aangenaam familiepension

Peter,
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We genieten van het uitgebreide ontbijt en heerlijke avondeten.

Prachtige en goed onderhouden gerieflijke kamers.

Het pension is aan de rand van het St Johann skigebied gelegen.

Zeker een aanrader !

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Andrea en Roeland laten je in dit familiepension direct welkom en helemaal thuis voelen.

Mooie en ruime kamers welke dagelijks prima onderhouden worden.

Zijn er wensen m.b.t. allergieën (in mijn geval gluten intolerantie) is die geen enkel probleem en wordt er met alle maaltijden rekening mee gehouden.

Zeer mooi gelegen net buiten centrum van st Johann, via mooi wandelpad langs de beek in 15 minuten goed aan te lopen. Vanuit het pension direct aansluiting op wandelpaden. (en in de winter de piste)

Zeker een aanrader.

Prachtig familiepension

Peter
15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Andrea en Roeland laten je in dit familiepension onmiddellijk welkom en thuis voelen.

Prachtige en ruime kamers welke dagelijks prima onderhouden worden.

Daar waar mogelijk wordt steeds aan de specifieke noden van iedere gast (bv voedingsallergieën) rekening gehouden.

Zeer mooi gelegen en vlakbij de pistes.

Zeker een grote aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig ontvangst, heerlijk eten en fijne kamers.

Super centraal voor diverse skipistes

We kunnen er kort en bondig over wezen.

Volgend jaar gaan we voor de 5de keer.

We kijken er nu al naar uit.

Uitstekend!

Ann
20-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi verzorgd pension met een heel vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Uitstekend gelegen voor zowel skiërs en wandelaars. Het eten is lekker, verzorgd en gevarieerd. De kamers zijn ruim en netjes. Prijs-kwaliteit is top! We komen er zeker nog terug.

Heerlijke vakantie !

Roelofs
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een gastvrije plek ! Helemaal geen zin om naar huis te gaan. Heerlijk gegeten, kamer perfect. Roeland en Andrea zijn zeer gastvrij. Bewondering voor hoe ze het pension runnen.

Super

Ria Zwinkels
22-9-2015

Dit is een aanrader.

'n Fijn, schoon pension met heerlijk ontbijt en iedere dag een gevarieerd diner.

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Mooie omgeving en mochten we weer ooit naar Tirol willen, dan word het zeker Pension Noella.

Willy, Annie en Ria

Pension Noella is thuiskomen op vakantie !

Smits J.
28-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Oostenrijk is gewoonweg een mooi land om in de zomermaanden de vakantie door te brengen. En een verblijf in Pension Noella maakt deze vakantie af. Andrea en Roeland zijn de perfecte gastvrouw/heer om hun klanten optimaal van dienst te kunnen zijn. Pension Noella is gelegen in een rustige, stille omgeving aan de rand van het dorp, maar biedt toch de mogelijkheid, mits een kleine wandeling, om ’s avonds naar het centrum te stappen. Eigenlijk is het niet nodig aangezien je nog perfect kan nagenieten van uw dag bij een biertje of wijntje op het terras. De kamers/appartementen zijn mooi, gezellig ingericht en ze zijn heel netjes en proper. Het ontbijtbuffet is perfect en goed verzorgd. Half pension nemen is een aanrader omdat je niet meer buitenshuis hoeft te eten en bij het avondeten wordt toch voor diversiteit gezorgd en het is zeer lekker. Indien er vragen zijn over uitstappen zal Roeland en Andrea zonder problemen U van de nodige informatie voorzien.

Een aanrader!

Zeer goed pension

Marcelle Kaandorp
24-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Noella is erg netjes, verzorgd en gastvrij. Het ontbijtbuffet is prima en uitgebreid en het diner is lekker en afwisselend. De ligging is iets buiten het centrum, maar lopend prima te doen in een kwartiertje. Er zijn voldoende wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving. Ik zou dit pension zeker aanraden.

Simply the best

Ronny en Hilde Standaert
13-7-2015

Net als vorig jaar opnieuw een fantastische week gehad bij Roeland en Andrea, de perfecte gastheer en gastvrouw. Ruime, nette kamer ( met terras ), prima bed en goed verzorgde badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet en uitstekend avondeten. Het pension is rustig gelegen iets boven St Johann met mooi uitzicht op de Wilder Kaiser, het dorp en de omliggende bergwereld. Voor wie net als ons niet met de auto reist: het station ( trein en bus ) en centrum van het dorp zijn prima te voet bereikbaar in ca. 15-20 min. De omgeving is schitterend en biedt ruim voldoende mogelijkheden om zich zowel bij goed als slecht weer prima te kunnen bezighouden. Roeland en Andrea voorzien je graag van info ( Roeland is Vlaming, dus alles kan in het Nederlands ), tevens hangt er bij binnenkomst in het hotel een digitaal beeldscherm met diverse info ( o.a. over het weer ) en een wand vol brochures. Pension Noella, een top adres waar je voor weinig geld optimaal kunt genieten: hier ben je als klant absoluut koning.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Noella in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Noella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.