Pension Noella

Meer pensioninfo

Contact

51 reviews over Pension Noella

• 10Theo01-10-2019

Geweldig mooie en gastvrije accommodatie

Prima pension , het is rustig gelegen ongeveer 20 minuten lopen vanaf het station / centrum.Openbaar vervoer zit bij de gastenkaart in begrepen zo kun je in een groot gebied vrij reizen met trein en bus. Zeer gastvrij, zeer mooie kamers , deze worden ook dagelijks verzorgd en bedden opgemaakt.
    Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid, het avondeten 3 gangen diner erg smakelijk en gevarieerd. De prijs kwaliteit voor half pension hele maal top en met dieet wensen wordt zorgvuldig rekening gehouden. Kortom wij kijken terug op een hele fijne vakantie !

• 10Deserrano-Ooms11-08-2019

Uitmuntend

Prachtig en rustig gelegen hotel. Uitgebreid ontbijt en lekker avondeten. Andrea en Roeland geven je direct een familiaal gevoel, heel behulpzaam en weten je altijd wel raad te geven over de streek. Goed verzorgde kamers. Bovendien bied de streek enorm veel mogelijkheden. Een echte aanrader.

• 8Wim en Roelie Dikkens08-08-2019

Heerlijk en ontspannen genoten

Heel gezellig en vriendelijk pension. Andrea en Roelant hebben ons heel vriendelijk ontvangen. De verzorging en de omgang waren prima. We voelden ons thuis. Het eten was heerlijk. We hebben niet 1 keer gehad dat het niet lekker was. De kamers waren zeer netjes en de badkamer was kraakhelder. Dit is echt een aanrader.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 10Vanpoucke - Holvoet17-07-2019

Een aanrader!

Top verblijf!! Zeer Gastvrij en behulpzaam op alle gebied. Zeer goed team die zorgt voor lekker eten verzorgde kamers en zoveel meer. Iedere keer een echt thuisgevoel. Zeer rustig gelegen. Ideaal om activiteiten te plannen. Voor elk wat wils!!

• 10Fam. Brugman & de Bruin12-07-2019

De ontvangst was goed door de altijd vrolijke en vriendelijke Andrea en Roeland, daardoor krijg je t gevoel dat je welkom bent. De vakantie voelde aan als "Thuis maar toch ver weg". Het is een mooi pension op een mooie locatie in een mooie, rustige en natuurrijke omgeving.

• 2017
    9Peter07-03-2017

Aangenaam familiepension

Zoals steeds worden we door Andrea en Roeland met open armen ontvangen en goed verzorgd. We genieten van het uitgebreide ontbijt en heerlijke avondeten. Prachtige en goed onderhouden gerieflijke kamers. Het pension is aan de rand van het St Johann skigebied gelegen. Zeker een aanrader !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Ad06-11-2016

Snel het vakantie gevoel te pakken

Andrea en Roeland laten je in dit familiepension direct welkom en helemaal thuis voelen.

Mooie en ruime kamers welke dagelijks prima onderhouden worden.

Zijn er wensen m.b.t. allergieën (in mijn geval gluten intolerantie) is die geen enkel probleem en wordt er met alle maaltijden rekening mee gehouden.

Zeer mooi gelegen net buiten centrum van st Johann, via mooi wandelpad langs de beek in 15 minuten goed aan te lopen. Vanuit het pension direct aansluiting op wandelpaden. (en in de winter de piste)

Zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Peter15-02-2016

Prachtig familiepension

Andrea en Roeland laten je in dit familiepension onmiddellijk welkom en thuis voelen. Prachtige en ruime kamers welke dagelijks prima onderhouden worden. Daar waar mogelijk wordt steeds aan de specifieke noden van iedere gast (bv voedingsallergieën) rekening gehouden. Zeer mooi gelegen en vlakbij de pistes. Zeker een grote aanrader.

Met oudere kinderen

• 10Yvon de Bruin11-02-2016

een heerlijke vakantie gehad bij Roeland en Andrea

Geweldig ontvangst, heerlijk eten en fijne kamers. Super centraal voor diverse skipistes We kunnen er kort en bondig over wezen. Volgend jaar gaan we voor de 5de keer. We kijken er nu al naar uit.

Met vrienden

• 10Ann20-01-2016

Uitstekend!

Een mooi verzorgd pension met een heel vriendelijke gastvrouw en gastheer. Uitstekend gelegen voor zowel skiërs en wandelaars. Het eten is lekker, verzorgd en gevarieerd. De kamers zijn ruim en netjes. Prijs-kwaliteit is top! We komen er zeker nog terug.

Met jonge kinderen

1 tip over Pension Noella

• Ronny en Hilde Standaert, 13-07-2015

Ook met het openbaar vervoer is de streek prima te verkennen. Twee handige sites: www.vvt.at en www.obb.at.

0 vragen over Pension Noella

Pension info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• Reservering voor parkerenNiet verplicht