Camping Michelnhof

Meer camping info

15 reviews over Camping Michelnhof

• 2019
    9Marlene21-02-2019

Super fijn en mooie wasgelegenheden, Skibus stopt midden op de camping en binnen 5 minuten sta je bij de gondel.lekker verwarmde ruimte voor je ski’s en schoenen. Smorgens je skisschoenen aan trappetje op en meteen de bus in. Super geregeld!!

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

7I.v.Vlerken19-08-2014

Prachtig sanitair... dat wel

We zijn hier een ruime week geweest. Het sanitair is erg mooi en wordt goed schoon gehouden. De douche-tijd is kort, slechts 3 minuten. Je kunt de douche dichtdraaien, de tijd stopt dan ook. Handig, maar dit staat nergens vermeld. Broodjes-service op de camping is handig voor noodgevallen:de keuze is beperkt en de broodjes zijn duur. Op de fiets is het 5 minuten naar de stad zoeven voor heerlijk brood. Er zijn nogal wat regels (vooral 'verboden'). Je mag geen plastic grondzeil gebruiken lazen we, maar dit werd ons niet verteld toen we aankwamen. De eigenaresse hebben we slechts even bij aankomst gezien en één keer lopend over het terrein. Wat mij betreft mist de camping een 'gezicht'. De vakantiekracht aan de balie en bij het brood is vriendelijk. De camping staat voor het grootste deel vol met (sta)caravans en campers. Jammer genoeg weinig tent-kampeerders. De plekken zijn niet ruim. Het uitzicht op de Wilder Kaiser is prachtig.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9lonneke_128-10-2013

goed voor elkaar

Mooie camping. De campingplaatsen worden goed onderhouden. De afmetingen prima en ook met de tent goed te doen omdat de plekken niet al te scheef lopen. Sanitair is mooier dan in een gemiddelde hotel(bijna te mooi voor een camping) De vaste campingbewoners zijn vriendelijk en behulpzaam. Ook de eigenarese is zeer behulpzaam en vriendelijk. De camping heeft vrij veel huisregels, hierdoor was alles tip top in orde!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5Mark05-08-2012

Nette camping maar voldoet toch niet...

Uitzicht prachtig, plekken redelijk ruim gelegen, sanitair erg netjes. Maar: geen dieren op camping (ja paar schuwe katten en schuwe cavia, maar verder niets). In boekje 'charme campings' van anwb wordt toch echt gesproken over pony's, geiten, konijnen en kalfjes waarbij kinderen mogen helpen. Maar niets van dat alles. Er zijn eigenlijk geen faciliteiten op de camping behalve een speeltuintje en restaurant. Vinden wij overigens prima, maar als je dan ook nog 47,50 per nacht vraagt voor caravan, klein tentje voor 1 kind en auto dan is de prijs echt uit verhouding met wat geboden wordt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Fenda18-06-2012

Leuke camping

Een leuke camping waarvan de ligging ook mooi is! Je hebt er mooi uitzicht en je bent zo bij de rodelbaan. Ook is de afstand naar het stadje redelijk te doen lopend. In het stadje heb je ook een super mooi zwembad voor jong en oud

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Henk20-05-2012

Zowel in de zomer als winter in gebruik

Wij kwamen, zoals ons wel vaker overkomt op een voor een camping niet gepland moment aan. Dit keer was het tijdens de middagpauze. Geen enkel probleem hier, vanaf het balkon boven de receptie komt een vriendelijke mevrouw in bikini omhoog en geeft aan "zoek maar vast een plekje en kom na de pauze maar even naar de receptie". Aan de receptie kan je in meerdere talen terecht en er wordt duidelijke uitleg gegeven. De camping wordt denk ik ook voor de wintersport gebruikt aangezien alles erg degelijk gebouwd is en er een skiservice is. Het sanitair is zeer schoon en op meerdere plekken op het terrein zijn op strategische punten wc gebouwtjes geplaatst. Het restaurant op de camping is goed en de medewerkers erg gastvrij. Ook in Oostenrijk is een rookverbod, overal waar men kan eten mag niet gerookt worden op de plekken waar alleen gedronken kan worden wordt een oogje dicht geknepen. Het is erg mooi om iedere avond het onweer boven de bergen te zien ver bij de camping vandaan.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Gielen Morias16-01-2011

Is een aanrader

Is een heel goede camping,waren er al 3 keer in de zomer gaan dit jaar weer, Annita en Pierre uit Belgie

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8peter zwiers06-09-2009

prima camping voor doorreis

Camping is prima alleen te veel vaste plaatsen,als de vaste gasten weg zijn is het een dode camping .met weinig vertier sanitair is uitsekend douchen 3 min. wel erg kort .restaurant heel goed en klantvriendelijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8cindy goddet30-08-2009

Mooi gelegen, propere camping.

Camping gelegen op 20 minuten te voet wandelen van de stad. Enig nadeel is dat als je met de tent gaat bijna alle plaatsen een beetje schuin gelegen zijn...dus d.w.z. ook schuin slapen. Op 10 minuutjes te voet van de Sommerrodelbahn, geweldig voor de kinderen. Het eten in het restaurant was zeer lekker, we moesten wel lang wachten op ons eten als er veel volk in het restaurant was.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 6Y van der Wal22-08-2009

Mooi maar zeer slecht sanitair.

Koud water en verstopt riool. Na een hevige hagelbui me stenen zo groot als tafeltennisballen waren alle tenten ingestort. Paniek onder gasten die in kapotte tenten onder luchtbedden aan het schuilen waren. Geen enkele hulp van de campingeigenaar die zich slechts om zijn eigen matirieel bekommerde.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden