Gasthof Mauth

Een aanrader!!!!

Joke
16-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een mooi authentiek hotel aan het schitterende dorpsplein van st. Johann. We gaan hier al een aantal jaren heen in februari. De kamers zijn ruim en de gerenoveerde kamers zijn mooi en licht met een fijne badkamer. Op alle kamers tv. Van gehorigheid hebben wij nog nooit iets gemerkt. Het eten in het restaurant is perfect. Het eten als je half pension boekt is iets anders maar je hebt keuze uit 3 menu's. Het is prima maar eenvoudig. Het ontbijt lijkt wat beperkt qua keuze maar je kunt aan de chef elke dag doorgeven hoe je bv. je eitje wil hebben. Gekookt of gebakken. Als je het vraagt maakt hij het! Dit geldt ook voor het diner, wil je iets anders, gewoon vragen en het komt voor elkaar. Prima service dus. Wij ervaren dit als een heerlijk hotel waar je je al snel thuis voelt. De eigenaar wil ook graag een avond met een groepje gaan ijsstok schieten. De bediening is soms wat traag(weinig personeel). Een aanbieding bij Mauthin de winter is echt goedkoop. 1 week halfp. incl. skipas voor 558