Gasthof Mauth

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

• Ligging t.o.v. pistes6

De sfeer in het gasthof is erg gezellig echt Oostenrijks, De eigenaar fam. Brunner zijn zeer vriendelijk en willen er dan ook voor zorgen dat je een geweldig verblijf hebt tijdens je vakantie ( wij komen er al vanaf 1991).De kamers worden langzaam aan gerenoveerd (modern gemaakt) eten is er heel goed zowel in het restaurant als dat je halfpension hebt.

Ligging is goed midden aan het dorpsplein,als je kleine kinderen hebt is de piste wel een stukje lopen.

De prijs is na wat je ervoor krijgt in evenwicht.

Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Goed hotel

Wilco
17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel, vriendelijke mensen, goed eten, kamer zijn schoon en ruim.

Een goeie ski vakantie gehad!

Super plek!

L_nipshagen
15-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke week gehad in Gasthof Mauth, aardig en behulpzaam personeel. Elke dag een 3-gangen keuzemenu en een goed ontbijt. Vrije toegang tot Panorama Badewelt, waar je heerlijk kunt bijkomen na een dag op de piste. Komen zeker terug!

smullen

e de v
18-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

wat een oprechte vriendelijkheid, en wat een heerlijk eten.

De kamers kunnen beter, maar zijn schoon netjes en ruim genoeg.

Voor de prijs ongeevenaard in het sfeervolle dorp

Een aanrader!!!!

Joke
16-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een mooi authentiek hotel aan het schitterende dorpsplein van st. Johann. We gaan hier al een aantal jaren heen in februari. De kamers zijn ruim en de gerenoveerde kamers zijn mooi en licht met een fijne badkamer. Op alle kamers tv. Van gehorigheid hebben wij nog nooit iets gemerkt. Het eten in het restaurant is perfect. Het eten als je half pension boekt is iets anders maar je hebt keuze uit 3 menu's. Het is prima maar eenvoudig. Het ontbijt lijkt wat beperkt qua keuze maar je kunt aan de chef elke dag doorgeven hoe je bv. je eitje wil hebben. Gekookt of gebakken. Als je het vraagt maakt hij het! Dit geldt ook voor het diner, wil je iets anders, gewoon vragen en het komt voor elkaar. Prima service dus. Wij ervaren dit als een heerlijk hotel waar je je al snel thuis voelt. De eigenaar wil ook graag een avond met een groepje gaan ijsstok schieten. De bediening is soms wat traag(weinig personeel). Een aanbieding bij Mauthin de winter is echt goedkoop. 1 week halfp. incl. skipas voor 558

prima lokatie

v.d.werff
16-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

prima lokatie. Geven service met grote S. Als je geen 5 sterren wensen hebt, een perfect hotel.

ik heb een dag voor vertrek geboekt

Rutger Gerritsen
2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

ik heb een dag voor vertrek geboekt. Een einzelzimmer met alleen ontbijt. Locatie is echt super. Het ligt aan de hoofdstraat bij een heel gezellig plein waar veel activiteiten zijn. Afstand tot piste plm 750 meter. Ontbijt is ok, maar niet zeer uitgebreid. Beetje vleeswaren en wat jus d'organe en koffie. Thats it. Kan niet oordelen over het avondeten. Mijn kamer was groot en schoon (met TV). Kamer dagelijks schoongemaakt en handdoeken dagelijks vervangen. De kamer was wel gehorig. Ik denk een ideale plek voor jongeren, maar voor ouders met kids kan ik mij absoluut betere hotels/ pensions bedenken.

Wij zijn n

Fam N.
26-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn n.a.v.een lunch(het eten in het restaurant was geweldig)het volgende jaar 2003 een week gaan boeken bij Gasthof Mauth.Helaas was het eten niet zo goed als in het Restaurant.Dit was ook in een achterafzaal voor de gasten van het Gasthof.De Douche en toilet waren in een soort houten kast gemaakt....Niet weer,dus.

Mooi authentiek hotel

JD
26-12-2003

Mooi authentiek hotel. Volgens OAD rijsgids televisie op de kamer, echter dit bleek niet zo te zijn.

Voor de rest prima hotel gezien de prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauth voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Mauth in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Mauth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Mauth scoort een 7.68 uit 10 op basis van 9 reviews.