Hotel Kaiserfels

19 reviews over Hotel Kaiserfels

• 2019
    8Janssen13-08-2019

Mooi modern kindvriendelijk hotel

Modern hotel, geen typisch Oostenrijkse uitstraling. Kamers in het nieuwe gedeelte waren ruim en netjes. Zwembad is ruim maar water is echt (te) koud. Zeker voor kleinere kinderen. Tip voor hotel is wellicht een kinder glijbaan te plaatsen daar t hotel zich ook profileert als kids hotel. Restaurant is TOP! Elke dag VERS en ruime keus. Kinderbuffet zou iets afwisselender mogen. Geen drankjes (zelfs geen water) inbegrepen bij HP. Speeltuintje is aanwezig maar had iets groter gemogen. Ruimte is er buiten namelijk voldoende. Er is kinderanimatie aanwezig. Wij vonden het een prima hotel, wat stijfjes, maar hebben zeker een mooie vakantie gehad bij LTI Kaiserfels. Hotel is absoluut een aanrader voor iemand die centraal gelegen wil zitten en die houdt van een iets modernere inrichting met een meer dan goed buffet!

Direktionsassistenz, Reservations, 20-08-2019

Dear Janssen Family,

thank you for your detailed feedback and choosing us for your well-deserved vacation. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and especially thank you for your kind words regarding our kitchen staff's performance.

We hope to welcome you again in the future and send Kindest regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. van Krimpen07-04-2019

Geweldig hotel

Het is een geweldig hotel. De service is prima, vriendelijk personeel,de ligging aan de piste fantastisch. Wij hadden 3 kamers in het oude gedeelte waar helaas de babyfoon van het hotel niet werkt dus waren we genoodzaakt om daar te blijven. De kamers hebben een update gehad en zijn erg mooi en schoon. Het ontbijt-en dinerbuffet waren in 1 woord fantastisch . Minpunt : een karaf water kost 4 euro en 1/4 liter wijn 9 euro. Dat vonden wij behoorlijk aan de prijs.

Direktionsassistenz, Reservations, 01-08-2019

Dear guests,

thank you for your great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the future.

Kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    10Ploegman01-03-2018

Super hotel fantastische ligging tov piste

Wintersport 2018, Klasse hotel en service direct aan de piste met gondel, stoel en sleepliften. Vanuit hier kun je de hele berg rond. Prijs is stevig maar met vriegboekkorting en gratis liftpassen a €200 per stuk prima te doen, wij waren in de nieuwbouw perfecte kamers

Direktionsassistenz, Reservations, 07-03-2018

Dear guest,

thank you for your great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in the future.

Greetings from St. Johann,

your lti alpenhotel Kaiserfels

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 10Angelique22-02-2018

Top hotel

Vorige week een fantastische vakantie gehad ! We zijn er nu 2 keer geweest en heb alweer een aanvraag voor volgend jaar gedaan. Beter dan dit wordt het niet. Piste, skischool, skiverhuur, ski-berging alles direct bij/in het hotel !! Er is dit jaar een gondel naast het hotel gebouwd, top ! Na een dag skiën kun je lekker het zwembad induiken en gebruik maken van de wellness. De massages zijn ook heerlijk ! Het hotel is superschoon, modern en zeer stijlvol, ik hou hiervan. Het ontbijtbuffet en het diner is voortreffelijk, alles vers bereid en enorme keuze ! Wat verder opvalt is de ruimte in het hotel, in het restaurant, in de kamers, nergens heb je het gevoel dat je opgepropt zit. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en bescheiden. Kortom geen enkel minpuntje !

Direktionsassistenz, Reservations, 25-02-2018

Dear Angelique,

thank you for the great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your holidays with us. Of course, we will forward your praising words to our team - thanks again.

We are looking forward to welcoming you again next year!

Kind regards from St. Johann,

your lti alpenhotel Kaiserfels

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 10fam. Jansen02-01-2018

Mooi, modern hotel met goede keuken!

Ligt aan de piste in een mooi overzichtelijk skigebied. Alle faciliteiten voor een wintersport of zomervakantie aanwezig. Weinig tot geen après-ski mogelijkheden.

Direktionsassistenz, Reservations, 31-01-2018

Dear guests,

Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

9N van Brederode29-07-2017

Alles geweldig , de relatieve hoge prijs dubbel en dwars waard . Minpunten : geen .

Martina, Reservations, 31-07-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

lti alpenhotel Kaiserfels Team

Gereisd met partner in mei 2017

• 10vd Graaf/Moerman09-03-2017

Wij hebben een hele leuke week vakantie gehad met 3 kinderen van 10/11 en 11 jaar. Heel vriendelijk personeel. Het eten heerlijk !. De kamers zijn heel netjes (oude gedeelte). De ligging van het hotel aan de piste is super. Skischool/verhuur in het hotel aanwezig Top! De ligging van het dorpje (St. Johann) is niet op loopafstand, maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen zeker nog eens terug.Genoten!!

Direktionsassistenz, Reservations, 13-03-2017

Beste gast,

fijn om te horen dat het u zo goed bevallen is bij ons in het hotel. Wij zullen uw complimenten verder doorgeven aan het personeel en aan de keuken. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in het lti alpenhotel Kaiserfels, om ook dan weer uw verblijf zo goed mogelijk te maken!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Veerle cieters01-04-2016

Prachtig hotel direct aan de skipiste en skischool

Niets negatief hier! Het eten is bijzonder lekker. Zowel s' morgens als s'avonds buffet. De wellness mag er ook wel zijn. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi. Zeker voor herhaling vatbaar! 👍

• 9Ligging t.o.v. pistes

Holiday Manager, Reservations, 18-08-2016

Dear Veerle Citers,

Your team from the lti alpenhotel Kaiserfels

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 8Fam. Beerends16-02-2016

Voor ons niet meer....

Hotel is supermodern en echt af en direct aan de piste! Wij gaan alleen niet meer terug want houden van een iets persoonlijkere ofwel warmere (Oostenrijkse) sfeer en benadering. Prachtige hotelkamers, ruim opgezet en alles aanwezig. Het restaurant lijkt wel een all in (hotel) buffet! Je hebt geen vaste plek en reserveren is stipt om half zeven wachtend voor de deur het restaurant betreden, niet onze stijl. Verder is het zwembadwater erg (te) koud! Het hotel ligt prachtig aan de piste, maar met alleen sleepliften. Als je als wandelaar of met een kleintje naar boven de berg op wil moet je meer dan 30 min lopen naar een gondel (lift), ook om bij de winkels te komen. Onder het hotel zit alleen een skischool en een Intersport. Dan heb je direct naast het hotel het buiten café/restaurant wat er overigens niet zo mooi uitziet als op de foto's. Kleine kaart, maar verder goed zitten. Je hoeft hier geen feest te verwachten, gezelligheid, zittend en kletsend met wat muziek. De kinderdisco op woensdagmiddag was het gezelligste! Skigebied is prima, niet super groot, maar daarvoor kun je uitwijken naar de vele gebieden om je heen. Wij gaan op zoek naar een ander hotel... Maar wil je luxe, moderne inrichting en op een plek blijven zonder de warme Oostenrijkse sfeer, dan ben hier aan het juiste adres!

Holiday Manager, Reservations, 18-08-2016

Dear family Beerends,

thank you for your time to share your thoughts and feedback with us.

We are glad you enjoyed your stay with us and take the mentioned points of criticism seriously - it is the only way for improvement.

We´d be happy, to soon greet you and your family again.

Your lti alpenhotel Kaiserfels Team

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9maupert12-03-2015

Mooi/goed hotel aan de piste

Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel. Mooie ruime kamers. Eten is erg goed evenals de overage faciliteiten als zwembad etc. Enige wat tegen viel was de lange sleeplift die je moet nemen om het skigebied in te komen. Zowel skiverhuur als skilessen zitten onderin het hotel en zijn goed.

• 9Ligging t.o.v. pistes

lti alpenhotel Kaiserfels, Reservations, 02-08-2019

Dear maupert,

thank you for your positive feedback. We´re glad you enjoyed your stay with us and hope, to soon greet you and your family again. By the way, we had a brand new gondola installed last year.

Your team from the lti alpenhotel Kaiserfels

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

2 tips over Hotel Kaiserfels

• maupert, 12-03-2015 Rapporteren

Boek nooit gelijktijdig bij Arke skiverhuur en skilessen. Ook al zit er in het hotel verhuur de kans is groot dat je ergens anders heen moet. Arke weigert vervolgens te annuleren ondanks dat er wel op de website wordt vermeld dat de verhuur en lessen in het hotel aanwezig zijn!

• Yvonne86, 09-02-2015 Rapporteren

Je kunt direct naast het hotel ski's huren bij Intersport Patrick en ernaast een skipas kopen voor het gebied

0 vragen over Hotel Kaiserfels

Hotel Kaiserfels info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKleding winkel
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats