Aparthotel Gratt Schlössl

Voor ons nooit meer

Mar
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op de foto's van de site ziet het netjes uit maar in werkelijk is het wel heel anders. De vitrages zijn inmiddels donker grijs van viezigheid. Gordijnen vallen eraf zodra je ze dicht wil doen.. De slaapbank is te vies om op te zitten en over de vloerbedekking maar niet te beginnen. Geur van het restaurant is de hele dag in je appartement aanwezig..Helaas was dit appartement complex niet zoals het zich aanbied. De ligging is dan weer top!

Nooit meer!

Familie
23-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement is erg gedateerd en een echte tegenvaller.

Oude reviews (archief)

zeker aan te bevelen!

Tanja
12-8-2011

Mooi schoon 2 persoons appartement. Aparte toilet,slaapkamer, badkamer met ligbad, zeer complete keuken (met oventje, magnetron, waterkoker,koffiezetapparaat) en balkon met zitje. Woonkamer met bank, tv en zithoek. In het hotel ook aanwezig een sauna, infrarood cabine, ligstoelen en bubbelbad, dit alles voor ons prive, wat een luxe! Ook het eten was heerlijk en goed verzorgd. Dit zelfs glutenvrij! Het gezellige centrum ligt om de hoek. Al met al heerlijke dagen gehad en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Gratt Schlössl voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel met grote kamers

Marco
      4-8-2011
      • Ligging t.o.v. pistes8

Netjes correct en zeer schoon met grote kamers zeer gastvrij. Goed ontbijt

Super vakantieplek

Berni en Miranda
      29-7-2011

In juli 2011 zijn we in Grattschlossl geweest..geweldig!!

De super vriendelijke eigenaren, een Nederlander en zijn Oostenrijkse vrouw zijn erg gastvrij,altijd bereid te helpen, vriendelijk, en meteen in de weer als je iets wilt.

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet en ook sávonds kun je lekker eten in dit hotel

De kamers zijn groot, schoon, fijne bedden, modern badkamertje en apart toilet. Geen last van treinverkeer zoals eerder omschreven.

zeer goed hotel

martie en catharina
      6-7-2011

ik denk dat de slechte beoordeling van de vorige eigenaar komen want deze die er vanaf april pas de eigenaren zijn(hij nederlands zij oosterijks)is niets op aan te merken. van treinen en vrachtverkeer hebben wij weinig gemerkt,maar ja als je niets wilt horen moet je de volgende keer misschien niet in het centrum boeken. nee echt een leuke plek om naar toe te gaan ook in de zomer.

top appartement

Kelly
      30-12-2010
      • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer groot appartement met goeie bedden. 2 badkamers, keuken en 3x 2 persoonsbedden. Eigenaren waren heel vriendelijk en je bent zo op de piste. Ik zelf ben een moeilijke eten, maar het eten was goed. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Relaxruimte was ook top. Je had daar een fitnessruimte, solarium, infraroodsauna en stoomsauna, bubbelbad en douches. En zoals beschreven staat dat je last hebt van het station en industriezone niets van waar. En echt industriezone is het niet, gewoon ene paar gebouwen! Topapartementen!

Geweldig genoten

leonie
      12-2-2010
      • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk hotel met prachtige mensen! Lekker huiselijk en heerlijk voor de kinderen, kunnen lekker hun gang gaan.

Afstand naar de piste is PRIMA!

Ik kan mij niet voorstellen dat het zo slecht is geweest dan die andere mensen aangeven, wij hebben geweldig genoten!

Nou juist door de gastvrijheid en de betrokkenheid van de beheerders

helemaal super !!!!!!!!!!!!!

jansen
      11-2-2010
      • Ligging t.o.v. pistes10

gewoon een heerlijke oostenrijkse gezellige plek

eten was erg lekker

prima

marian
      5-3-2009
      • Ligging t.o.v. pistes7

prima accomodatie, herken niets van de vorige recensie. Ons appartement was groot met een prima keuken en badkamer. Alles was schoon en met zorg ingericht. De appartementen zijn rookvrij alleen onder in een daarvoor aparte ruimte kon worden gerookt.Daar heb ik de eigenaren ook alleen af en toe zien roken. We hebben de paspoorten helemaal niet hoeven in te leveren, dus begrijp echt het vorige beschrevene niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Gratt Schlössl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gratt Schlössl in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gratt Schlössl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Gratt Schlössl scoort een 5.56 uit 10 op basis van 17 reviews.