Hotel Fischer ***

16 reviews over Hotel Fischer in het Nederlands

Fantastisch Hotel midden in Centrum

Hans & Ingrid, 31-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie, schone en ruime kamer. Uitgebreid ontbijt en goed en gevarieerd diner. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met kerst in het Hotel en op kerstavond werd er een 5 gangen kerstdiner geserveerd, voor af gegaan door een toost samen met de eigenaar en zijn familie. Skipassen te regelen bij de receptie in het hotel. Ski kunnen opgeslagen worden in hotel Park vlak bij de skilift zodat je er niet mee hoeft te sjouwen. Er is altijd parkeerplek voor de auto, direct voor het hotel of op een gereserveerde parkeerplaats vlak bij het hotel. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Het hotel is 3 sterren en het hotel is deze 3 sterren meer dan waard. Super week gehad in Hotel Fischer bij de Familie Grander. Een minpuntje: in de hotelbar mag gerookt worden en dit gebeurd dan ook. Wij als Nederlanders zijn dit niet meer gewend en vinden het dan ook niet fijn als de bar blauw is van de rook. Oostenrijk heeft hier nog geen verbod op maar het zou misschien goed zijn als de Hotels dit verbod zelf in stellen.

Weer geweldig vd zomer weer met grote groep

Marianne, 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima eten vd nieuwe kok !

Ontbijt top, niets is teveel.

Personeel geweldig en eigenaar en zijn vrouw ook vriendelijk.

In winter pas kopen in hotel, gebruik mag er gemaakt vd ruimte om ski/snowboard op te bergen in hotel Park.

De kamers met badkamer keurig en lekker balkon.

In zomer en winter pasje om gratis naar het mooie zwembad te gaan (zomer grote grasvelden en buitenbad).

Met pas kan men gratis vele dorpen in de omgeving bezoeken.

Reizen met de trein, bv naar Salzburg top.

Aanrader !

Lekker dichtbij de piste

BenZ, 10-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar voor de 5de maal in hotel Fischer gelogeerd het voelt voor ons als thuis komen. Lekker dichtbij de piste 10 minuutjes maar! Goed ontbijt genoeg keus en diner ook goed. personeel altijd vriendelijk en altijd in voor een praatje. Gratis kaartjes voor het zwembad in het dorp, skies bij hote Park te stallen ook hier een kaartje voor. Ook de skipas in het hotel verkrijgbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Fischer voor je op een rij gezet:

Geweldige week gehad voor herhaling vatbaar.

Josephine, 19-9-2013

Hotel Fischer in St. Johann Tirol is een heel goed hotel, heerlijk eten, goed ontbijt en lunchpakket, echt een hele goede ervaring! We gaan zeker weer!!

Het personeel is heel behulpzaam, klantvriendelijk en denkt aan alles.

Fijn balkon met mooi uitzicht, schone kamer met moderne badkamer, toilet.

Heerlijk! Volgend jaar weer..

d_baan3, 14-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onze eerste keer in Hotel Fischer met twee kinderen van 7 en 4 jaar. Familiekamer gehad. Perfect voor ons vier. Hotel is heel centraal gelegen. Bij winkels. Gezellig plaatsje met woensdagavond veel te doen voor jong en oud. Ontbijt, lunchpakket en avondeten super. Ook het personeel is heel klantvriendelijk en alles kan voor de kinderen. Wij gaan volgend jaar graag terug.

Mooi hotel in centrum

Peter van Esch, 20-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel met mooie gerenoveerde kamers wij hadden kamer 111

Het eten is ook prima als er iets op het menu staat wat je niet lust kan het aangepast worden

In bar michi is het gezellig in de week dat wij er waren verbleven er veel Ieren maar daar heb je geen last van

De piste is op loopafstand 10 minuten

De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Wij hebben er een leuke vakantie gehad

Leuk hotel

firefighter548, 8-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons de eerste keer tijdens de wintersport. Mooi centraal in het dorp winkels dichtbij en de piste op loop afstand. Vriendelijk personeel lekker eten en mooie kamer met gerenoveerde douche en toilet.

Schandelige badkamer

Dabekaussen, 26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kamers worden als "gerenoveerd" aangeboden, maar de badkamer is echt uit der oertijd. Lekker douchen is onmogelijk, want de temperastuur varieerd continu van heel warm naar heel koud.

Mijn tweede huis

Michelle, 19-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al sinds mijn 6e (ik ben nu 19) ga ik op vakantie naar St. Johann, zowel 's zomers als 's winters. Het voelt inmiddels als thuiskomen als we na een lange reis aankomen. De service is gewoon voortreffelijk, alles wat je vraagt kan geregeld worden! Ook het eten is heerlijk en elke vakantie eten we weer andere dingen dan het jaar ervoor. Waar de kamers een aantal jaar geleden nog 'oudbollig' waren, zijn ze sinds afgelopen zomer allemaal gerenoveerd. Er zitten twee grote supermarkten op nog geen vijf minuten lopen. En binnen tien minuten lopen ben je bij Hotel Park (het hotel van de broer van de hoteleigenaar), waar je je ski's en schoenen kunt stallen. Vanaf daar is het nog één weggetje naar de gondel. Voor de kinderen is er een speciale speelkamer in de kelder en er is bij het eten een kindermenukaart. Ook kun je gratis naar het zwembad, 's winters is er alleen het binnenbad met glijbaan, maar 's zomers is er een erg groot buitenzwembad.

Wij komen zeker terug.

Deborah, 22-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel met goede service voor zowel de zomer als winter. Personeel doet er alles aan om je thuis te laten voelen. Hotel ligt in een gezellig winkelstraatje. Op 10 minuten loopafstand ben je bij de piste/gondel. Eten is erg smakelijk, kamers zijn ruim en opgeruimd. Schone badkamers!! Via het hotel zijn (ski)lessen te bespreken. Ook zijn er gratis kaartjes te krijgen voor het zwembad wat eveneens in het centrum ligt. Wij zijn erg te spreken over dit hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Fischer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fischer in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fischer scoort een 9 uit 10 op basis van 16 reviews.