Pension Edelweisshof

geweldig goed

jan en agnes jonkers
10-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

prachtig hotel geweldige servies heerlijk eten van kok oscar

voor ons blijft het bij dit hotel heerlijk volgend jaar weer

Een prima en welkom verblijf!

familie Vink
20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen voorjaarsvakantie heerlijk geslapen in een ruime schone familiekamer. Onze 2 kinderen lagen in een apart kamertje met tussendeur. Onze badkamer was wat aan de kleine kant. Het was 's avonds eten om 18.30 u en wat de pot schaft. Geen keuze, maar dat gaf niks, want het was smaakvol en altijd genoeg. Voor onze vegatarische dochter werd speciaal iets klaar gemaakt.Voor de service en de vriendelijkheid krijgt dit pension zeker een tien. De gastvrouw Margot komt regelmatig informeren of je nog wat wenst. Ook na het eten kun je nog even lekker blijven zitten om nog een potje te kaarten.

super pension !!

steven
16-3-2009

hallo,

wij zijn met 9 personen naar dit pesion geweest en zijn net een paar dagen terug.

wij hebben zeker een super vakantie gehad en het pesion is uitstekend !!

de ligging is zeker goed op loop afstand van het centrum 3 a 4 minuten lopen.de kamers zien er mooi en schoon uit, en aardig mensen die dit pesion runnen. s morgens ontbijt, en s avonds warm eten was erg smakkelijk.

dus zeker een aanrader om naar toe tegaan.ben zelf al meedere malen in st.johann geweest en heb nog nooit zo n goed pension hiet gehad!!

super pension

steven
16-3-2009

hallo,

wij hebben zeker een super vakantie gehad en het pesion is uitstekend !!

de ligging is zeker goed op loop afstand van het centrum. de kamers zien er mooi en schoon uit, en aardig mensen die dit pesion runnen. s morgens ontbijt, en s avonds warm eten was erg smakkelijk.

Edelweisshof - ein kulinarischer Tip

Klaus
10-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Die familiäre Pension liegt zentrumsnah, jedoch relativ ruhig in unmittelbarer Nähe zu einer Skibushaltestelle. Service und v.a. das Essen (HP) ist herausragend. Zimmer sehr sauber und sachgerecht eingerichtet. Schöner Aufenthalts- bzw. Speiseraum mit Bar.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig pension, 's avonds kun je in de eetzaal blijven zitten om nog iets te drinken.

3 gangen menu, geen keuze. Skipistes zijn net te ver weg om te lopen. Bus stopt vlakbij of met auto.

Sluiten ons aan bij vorige reactie.

2006

We zijn er in de zomer geweest, dus ligging t

Paul Wollenberg
5-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

We zijn er in de zomer geweest, dus ligging t.o.v. pistes n.v.t. Pension ligt vlak bij het centrum (3 a 4 min lopen), maar net ver genoeg om er geen last van te hebben.

Ziet er netjes en verzorgd uit. Het eten is niet overdreven luxe, maar wel heel goed. Wordt gerund door een echtpaar dat heel vriendelijk en behulpzaam is. Nette kamer met goede voorzieningen. Wij vonden dat je echt waar voor je geld krijgt.

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweisshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Edelweisshof in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Edelweisshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Edelweisshof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.