Hotel Central

aanrader!

José van Br3eugel
25-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijk personeel, de kamers zijn ruim, prima in orde, schoon en comfortabel. Extra: zonnebank en infrarood-cabine in het hotel. Het all-inclusive arrangement (met ski-pas) vonden wij ideaal.

Het ontbijt is heel uitgebreid; men kan zelfs champagne bij het ontbijt nemen! Het diner (in buffetvorm) is in het nabijgelegen hotel St. Johanner Hof. Het eten was heerlijk! Op de hoek van de straat stopt de skibus (1 x per uur), maar met de auto is het slechts 5 min. naar de piste. St. Johann is een gezellig dorp met leuke winkeltjes.

Op de pistes kun je heerlijke Kaiserschmarren eten. Wij hadden (mede dankzij de vele sneeuw) een topvakantie! Volgend jaar weer!

gezellig en goed

pepe
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

5 min met de auto naar de skipiste. met de gratis skibus(ieder uur) ongeveer 20 min,erg druk. Rijdt nog langs andere hotels.

Lopen naar de skilift ongeveer 15 min..

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed eten ,zeer uitgebreid.

2008

goed

carlo
22-7-2008

eten uit buffetvorm met goedde keuze .

centrum is op loopafstand , maar is klein en bijna nooit open .

drank is gratis op uitzondering van wijn de hele dag door .

2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel ligt iets buiten centrum, maar is lopend goed te bereiken. Hotel is wat ouder maar wel netjes. Ontbijt in Central en avondeten in Johannerhof (200 m verderop). Eten is uitstekend. Iedere avond een ander themabuffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in St. Johann in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.