St. Jakob in Haus (bij Fieberbrunn)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jakob in Haus (bij Fieberbrunn) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Jakob in Haus (bij Fieberbrunn)

Reviews over St. Jakob in Haus (bij Fieberbrunn)

Kindvriendelijk skigebied!

Birgit
    3-2-2012

St. Jakob is een klein dorpje gelegen in Tirol. Het is een super locatie om met kleine kinderen je skivakantie door te brengen. Onze dochter van 5 ging naar de skischool gelegen onder aan de piste van de Buchensteinwand. Les werd gegeven van 10:00-12:00 en vervolgens 13:30-15:30 uur. Tussendoor doen ze allemaal leuke dingen met de kinderen, dansen, zingen, ze mogen mee in het treintje en "bobo" de pinguïn komt iedere dag om samen met de kinderen te zingen en dansen. In 5 dagen tijd leren ze goed skiën! De ouders kunnen op deze piste gebruik maken van de sleeplift en een grote lift. De grote lift brengt je boven op de buchensteinwand en hier kun je zo'n 4,5 km omlaag skiën over blauwe, rode en zwarte pistes. Voor ieder wat wils. In zo'n 25 minuten ben je weer beneden en kun je een glimp opvangen van de skiklas van je kind om vervolgens weer zelf te gaan skiën. Een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen! En vergeet niet de aan de fakkelwandeling deel te nemen! Erg gezellig.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Een gezellig rustig vakantie dorp

Antoinette
    1-7-2009

Wij komen al meerdere jaren 2 maal per jaar (zomer en winter)in dit dorp.Als je van rust houdt is dit een ideale vakantie plaats.In de zomer is er in de omgeving heel veel voor kinderen te doen.Veel leuke zwembaden in de omgeving.Een leuk gezellig attractiepark in het dorp.Het uitgaansleven is er niet.Voor met de kinderen op wintersport te gaan is het ook ideaal omdat het gezellig klein is en niet druk. Je moet wel van rust houden en dan is het heerlijk genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi plaatsje

danielle ernst
    20-2-2009

Leuk klein plaatsje, waar je geweldig kunt langlaufen. Ski gebied voor gevorderden is minder, voor kinder super geweldig. Hebben een aantal nederlandse skileraren en dat is voor kids super. Zelfs in de krokus geen wachttijden bij de liften.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 20 2009 14:50:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
St. Jakob in Haus (bij Fieberbrunn) scoort een 9 uit 10, op basis van 8 reviews