Appartement Haus Julia

11 reviews over Appartement Haus Julia in het Nederlands

Supermooie vakantie gehad

Herma Evers
11-8-2015

Prachtige plek! Vooral fijn dat de eigenaren Nederlands zijn! Ze hadden erg veel tips waar we wat aan hadden. Erg gastvrij!

Heerlijke, warme en rustgevende plek

Stefanie Hendriks
12-11-2014

We hebben genoten in Haus Julia. Het appartement zelf was iets te klein voor 4 personen (met twee jonge jongens), maar gelukkig mochten we ook gebruikmaken van de grote keuken en de prachtige en gezellige woonkamer. Buiten konden we voetballen en wandelen. We zijn echt tot rust gekomen! Heerlijk!

Unieke locatie

Wiekema
17-8-2014

Haus Julia in Spiss is DE locatie voor een geweldige ontspannende vakantie. We hebben ons verbaasd hoeveel activiteiten er voor kids tussen 6 - 16 jaar te vinden zijn in de buurt. Er is door AU duidelijk geinvesteerd in de activiteiten in het zomerseizoen. één week was uiteindelijk veel te kort. We gaan zeker nog eens voor 1/2 weken.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Julia voor je op een rij gezet:

s'ochtends heerlijk genieten met een kop koffie op het balkon van het prachtige uitzicht! We waren gastvrij ontvangen en de eigenaren kun je altijd benaderen voor een praatje of advies. Het appartement is schoon en alles is aanwezig. Lekker wandelen en slenteren door de dorpjes in de buurt. Samnaun is echt een aanrader.

Super plek!!

Conny Haak
    14-1-2014

Voor de tweede keer hier geweest, in een woord heerlijk. Edith en Marcel ontzettend gastvrij. Appartement groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 honden, keukentje wat aan de kleine kant, maar stukje vederop in Spiss leuk hotel waar je heerlijk kan eten, verder is het appartement goed schoon en prima bed. Prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken en gewandeld, dus vakantie nr.3 zit al weer in de planing. Robert, Conny, luna & bubba

Kan nog verbeterd worden.

marlien schuller
    2-9-2013

Wij waren met 2 personen in dit vierpersoons appartement. Voor 4 personen is het echt te klein naar ons idee. De kitchenette is erg klein en basic ingericht. Door een schuifdeur kom je vanuit de kitchenette in de douche. Het balkon moesten we helaas delen met de buren, wat een beetje camping gevoel geeft. Slaapkamer groot genoeg.Voor derde en vierde persoon slaapbank in de woonkamer, die bij uitgeklapt bed meteen voor de helft gevuld is.

Het huis staat aan uiteinde van een omhooglopend weggetje vanuit de doorgaande weg. Deze doorgaande weg naar het belastingparadijs Samnaun is erg druk. Minpuntje wat ons betreft.

De ontvangst was erg vriendelijk en het appartement was goed schoon. Huurprijs is erg gunstig.

Mooi gelegen, prachtig uitzicht

Bolhuis
    11-8-2013

Haus Julia is een mooi en comfortabel huis met een prachtig uitzicht. De verhuurders en de gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook is het huis een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan samnaun ( Zwitserland), het kaunertal en andere leuke plaatsjes en wandelroutes.

Kortom, genoten van het verblijf in haus Julia.

Gastvrij en hartelijk ontvangst in prachtig decor

Jeroen Riemsdijk
    19-7-2013

Het appartement heeft een prachtig uitzicht op de bergen, heerlijk te observeren vanaf het balkon. Ver beneden ruist een riviertje. Veel privacy. Gastvrije eigenaren. Veel wandelmogelijkheden in de directe buurt en richting Samnaun, Pfunds en Scuol.

Fantastische locatie - heel gastvrij

Roelien
    31-3-2013

Haus Julia is de ideale locatie voor een fantastische wintersport. Je kan skieen in Samnaun en dat is een mooi- uitgestrekt skiegebied en prijzen zijn vergelijkbaar met Oostenrijk.

Ideaal huis voor groepen (extra groepskeuken en groepsruimte beneden) en voor ons 2-en zou het ook een prima plek zijn. En dan de overheeerlijke sauna, waar je na een dag skieen / wandelen etc. heerlijjk kan relaxen.

Midden in de natuur - op een berg - locatie is echt uniek!

super mooie uitzichten en een geweldige rust

edbroekhuis
    7-10-2012

leuke knusse en schone appartementen. Een balkon op de zon zijden met een gigantisch uitzicht. Van de rust is hier te genieten. Wandelroute direkt vanuit het huis. Leuke ontmoetingsruimte en buitenterras.Sauna aanwezig.

Het belastingvrije Samnaun ligt op enkele kilometers is een bezoek waard.

Lieve hulpvaardige eigenaren.

Een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Julia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Julia in Spiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Julia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Julia scoort een 9.55 uit 10 op basis van 14 reviews.