Appartement Haus Julia

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Haus Julia

• 10Herma Evers11-08-2015

Supermooie vakantie gehad

Prachtige plek! Vooral fijn dat de eigenaren Nederlands zijn! Ze hadden erg veel tips waar we wat aan hadden. Erg gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Stefanie Hendriks12-11-2014

Heerlijke, warme en rustgevende plek

We hebben genoten in Haus Julia. Het appartement zelf was iets te klein voor 4 personen (met twee jonge jongens), maar gelukkig mochten we ook gebruikmaken van de grote keuken en de prachtige en gezellige woonkamer. Buiten konden we voetballen en wandelen. We zijn echt tot rust gekomen! Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Wiekema17-08-2014

Unieke locatie

Haus Julia in Spiss is DE locatie voor een geweldige ontspannende vakantie. We hebben ons verbaasd hoeveel activiteiten er voor kids tussen 6 - 16 jaar te vinden zijn in de buurt. Er is door AU duidelijk geinvesteerd in de activiteiten in het zomerseizoen. één week was uiteindelijk veel te kort. We gaan zeker nog eens voor 1/2 weken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Ellen13-03-2014

Prachtig uitzicht op een unieke lokatie

s'ochtends heerlijk genieten met een kop koffie op het balkon van het prachtige uitzicht! We waren gastvrij ontvangen en de eigenaren kun je altijd benaderen voor een praatje of advies. Het appartement is schoon en alles is aanwezig. Lekker wandelen en slenteren door de dorpjes in de buurt. Samnaun is echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Conny Haak14-01-2014

Super plek!!

Voor de tweede keer hier geweest, in een woord heerlijk. Edith en Marcel ontzettend gastvrij. Appartement groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 honden, keukentje wat aan de kleine kant, maar stukje vederop in Spiss leuk hotel waar je heerlijk kan eten, verder is het appartement goed schoon en prima bed. Prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken en gewandeld, dus vakantie nr.3 zit al weer in de planing. Robert, Conny, luna & bubba

Gereisd met partner in september 2013

• 7marlien schuller02-09-2013

Kan nog verbeterd worden.

Wij waren met 2 personen in dit vierpersoons appartement. Voor 4 personen is het echt te klein naar ons idee. De kitchenette is erg klein en basic ingericht. Door een schuifdeur kom je vanuit de kitchenette in de douche. Het balkon moesten we helaas delen met de buren, wat een beetje camping gevoel geeft. Slaapkamer groot genoeg.Voor derde en vierde persoon slaapbank in de woonkamer, die bij uitgeklapt bed meteen voor de helft gevuld is. Het huis staat aan uiteinde van een omhooglopend weggetje vanuit de doorgaande weg. Deze doorgaande weg naar het belastingparadijs Samnaun is erg druk. Minpuntje wat ons betreft. De ontvangst was erg vriendelijk en het appartement was goed schoon. Huurprijs is erg gunstig.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Bolhuis11-08-2013

Mooi gelegen, prachtig uitzicht

Haus Julia is een mooi en comfortabel huis met een prachtig uitzicht. De verhuurders en de gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook is het huis een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan samnaun ( Zwitserland), het kaunertal en andere leuke plaatsjes en wandelroutes.

Kortom, genoten van het verblijf in haus Julia.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Jeroen Riemsdijk19-07-2013

Gastvrij en hartelijk ontvangst in prachtig decor

Het appartement heeft een prachtig uitzicht op de bergen, heerlijk te observeren vanaf het balkon. Ver beneden ruist een riviertje. Veel privacy. Gastvrije eigenaren. Veel wandelmogelijkheden in de directe buurt en richting Samnaun, Pfunds en Scuol.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Roelien 31-03-2013

Fantastische locatie - heel gastvrij

Haus Julia is de ideale locatie voor een fantastische wintersport. Je kan skieen in Samnaun en dat is een mooi- uitgestrekt skiegebied en prijzen zijn vergelijkbaar met Oostenrijk. Ideaal huis voor groepen (extra groepskeuken en groepsruimte beneden) en voor ons 2-en zou het ook een prima plek zijn. En dan de overheeerlijke sauna, waar je na een dag skieen / wandelen etc. heerlijjk kan relaxen. Midden in de natuur - op een berg - locatie is echt uniek!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10edbroekhuis07-10-2012

super mooie uitzichten en een geweldige rust

leuke knusse en schone appartementen. Een balkon op de zon zijden met een gigantisch uitzicht. Van de rust is hier te genieten. Wandelroute direkt vanuit het huis. Leuke ontmoetingsruimte en buitenterras.Sauna aanwezig. Het belastingvrije Samnaun ligt op enkele kilometers is een bezoek waard. Lieve hulpvaardige eigenaren. Een aanrader

Gereisd met vrienden in september 2012

Appartement Haus Julia info