Hotel Tyrol

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

Annoniem
11-2-2018

Absoluut geen gezellig hotel, hier draait het alleen maar om a) geld verdienen b) controle van het personeel. als basis wel redelijk (gehorige kamers) maar toegevoegde waarde absoluut 0!!

Oude reviews (archief)

Geen 4 sterren waard

C. Noordijk
14-2-2016

Dit hotel ligt een stuk verder van de piste dan wordt vermeld. Het personeel is erg onvriendelijk zowel achter de receptie, in het restaurant en in de bar. Er kan geen dank je wel vanaf. De dame achter de bar vindt de tv belangrijker dan haar gasten. Als je even je auto neerzet om te wachten op een lege plek staan ze direct buiten, maar als ze willen weten of je de rekening wel kan betalen, ligt er een briefje op de tafel met de vraag of je je creditcard wil laten zien? Als je een paar minuten te laat bent voor het eten, krijg je het wel te horen! Het ontbijtbuffet is niet heel erg uitgebreid en bij het avondeten wordt er niet met verse ingrediënten gekookt. Er wordt totaal geen moeite gedaan als je vraagt om nagerechten zonder suiker. Dan krijg je gewoon een klein bordje met 3 stukjes fruit en daar moet je dan elke avond weer om vragen. Kortom wij vinden dit zeker geen 4 sterren waard en ook niet de Oostenrijkse gemoedelijkheid. Zelfs het winkelpersoneel in het dorp trekt de neus op als je zegt dat je in hotel Tyrol verblijft.

Goed Hotel

Fam Smit
21-1-2016

Een hotel wat gerund wordt door een familie. Erg gastvrij, eten is super !!!

Er is in de omgeving veel te doen ook voor oudere kinderen. Sommige kabelbanen zijn prijzig. Aanrader is een bezoek aan Innsbruck, Hexenwasser en natuurlijk de Grossglockner Hochalpenstrasse

We hebben een aantal aanbieders voor Tyrol voor je op een rij gezet:

Ruim opgezet hotel met uitstekende keuken. Ligging prima voor wandelingen.

Bij laaghangende bewolking ook zonder liftgebruik mooie wandelingen te maken.

Prima hotel

Ernst Niehoff
12-3-2014

Eerste week maart een week lang in Hotel Tyrol vertoefd. Prima hotel: nette kamers, goede bedden, uitstekend ontbijt en zeer goede keuken voor dagelijks uitgebreid 5 gangen-diner. Mooie en ruime sauna met droge sauna, stoombad, infra-rood sauna, douches en relax-ruimte. Heerlijk bijkomen daar na een dagje skiën. Personeel is goed behulpzaam. Nadelen: niet direct aan de piste, maar skibus stopt voor de deur, of zelf met auto en gratis parkeren aan de piste. Verder is de Wi-Fi wat beperkt: per apparaat heb je een aparte code nodig en die moet je herhaaldelijk invoeren.

Wij hadden een fantastische week in dit echte familiehotel. Herr Joseph aan de balie (is een zeer fijn man, ontzettend hartelijk, maar misschien door zijn volkse aard niet door iedereen begrepen), mevrouw is de chef-kok en de zoon is junior-chef. De oom overziet de zaalbediening en nog heel wat familieleden dragen hun steentje bij. Iedereen is supervriendelijk, de kamer was kraaknet en zeer mooi ingericht (junior suite). Het eten was echt heel lekker en wij zijn erg kieskeurig. Ook de bar was gezellig (dankzij de Engelsen die hier in grote getale komen). Enige minpuntjes: de sauna is wat verouderd en nogal klein. In de sauna ook geen buitenruimte om af te koelen, noch water ter beschikking om te drinken. Ook spijtig dat er enkel een speelkamer is in het Landhaus (aan de overkant van de straat) en dat deze dringend aan vernieuwing toe is. Als deze minpuntjes ook nog ok waren geweest, was dit een dikke negen. Nu net geen 9/10 maar wij waren zeer tevreden. Julia was onze fijne oberin.

Mooi en goed hotel

Aalt en Lillian
3-3-2014

Prima hotel met heerlijk eten en je loopt (zonder ski's en schoenen) in 10 minuten naar de gondel. Bij de gondel kun je je ski's en schoenen voor weinig geld een week lang opslaan. Kamers zijn prima, trek niet teveel kleren aan want het is overal lekker warm. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Geweldig Hotel

Danique
10-8-2012

Wij zaten met een gezin in het Landhaus tegenover het hotel. Josef was bij binnenkomst inderdaad niet erg vriendelijk maar dat trok zich recht naarmate we langer verbleven. Het eten was heerlijk, veel keuze ontbijt en vriendelijke obers. Ook het 7 gangendiner voor kerst was heerlijk. De badkamer was erg koud maar alles was er schoon e.d. Jammer dat het zo duur is geworden, anders waren we een tweede keer zeker gegaan!

Fantastische ervaring

Chris
7-1-2012

Hotel Tyrol Söll **** is een keurig en gezellig familie hotel.

Nette kamer, vriendelijk en behulpzame medewerkers, uitstekende keuken.

Uitgebreid ontbijtbuffet en goed en afwisselend diner. Ook de door sommigen slecht omschreven Herrn Josef is gewoon een aardige Oostenrijkse vent. Dus al met al een aanrader en zeker de moeite waard.

Prima!

Annemiek
16-3-2010

Wij verbleven met een groep van 10 van 6 tot en met 13 maart in Hotel Tyrol.

Drie jaar geleden waren wij ook al in dit hotel, beviel toen prima en eigenlijk nu nog beter! Iedereen is vriendelijk, de sfeer is goed, kamers zijn netjes en vooral het eten is geweldig. De skibus stopt voor de deur. Het hotel biedt goede faciliteiten.

Dus al met al echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Tyrol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyrol in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tyrol scoort een 7.09 uit 10 op basis van 22 reviews.