Hotel Tulpe

Oostenrijk, Tirol, Söll

8.9Fantastisch

45 reviews over Hotel Tulpe

• 9Alie27-11-2017

Zeer goed zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel . Mooie kamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk diner savonds. Heerlijk zwemmen en een sauna . Geen aanbetaling in het voren. Gewoon in Januari hele reissom betalen. Ook geen achteraf betaal. De drankjes betaal je aan het eind van de avond. Dus je weet precies waar je aan toe bent steeds. Ook een skibus bij het hotel bestuurd door de eigenaar zelf. Ik kan geen enkel minpuntje bedenken, alleen dat het zo'n groot hotel is verdwaal je eerst . Maar daar ben je zo aan gewend. We hebben overwogen om weer te gaan dit jaar. Maar gaan naar een ander dorp. Maar wie weet een andere keer nog eens. Echt een aanrader dit hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 6Fam. Poot01-02-2014

Hotel goed, vriendelijkheid eigenaren slecht

Het hotel ligt prima vlakbij de gondel, wel lagen onze kamers aan de wegkant en om 5 uur dus al wakker van lawaai, ook s'nachts regelmatig jongeren die luidruchtig langs liepen. Kamers netjes maar 3e bedbank ondanks erg klein voor jongen van 19!! Kamers niet echt ruim ! Met veel moeite werd er een matras op het bankje gelegd, wij waren zeuren werd duidelijk. Eten prima, maar voor ons viel het erg tegen, ik snap niet hoe ze aan die recenties komen ! Geen ruimte om ergens te gaan zitten met z'n allen of in de bar waar gerookt wordt !lastig voor een vriendin van ons die astmapatiënt is ! Reactie : het was hun huis dus hun maakte dat uit , klaar ! Daar sta je dan met 10 man, ook was het niet mogelijk om dan alvast aan de eettafel even te gaan zitten kletsen, erg jammer !! We wisten dat het hotel inmiddels verkocht is aan de buurman, dat straalde ervan af, hun maakte het weinig meer uit wat wij ervan vonden.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Anthony18-12-2013

Een aanrader. Voor een 3* zeker top !

We hebben geen moment spijt gehad dat we geboekt hebben bij Joe en Linda.

Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Het interieur heeft een moderne toets en oogt fris als je binnen komt.

Het ontvangst was gemoedelijk. We kwamen aan om 8:30 na een lange nachtrit. De administratie lag klaar. We mochten onmiddellijk op de kamer om te douchen en even uit te rusten. Mits een kleine opleg konden we ook meteen mee aan de ontbijttafel.

De maaltijden waren zeker meer dan voldoende, er was nooit van iets wat tekort. Alles was altijd netjes bijgevuld. En ook de keuze was uitstekend voor een 3* hotel.

De kamer (106) was modern opgefrisd, glazen wand voor de badkamer, zeer proper en ruim. We konden zelfs de wifi ontvangen in deze kamer.

De uitbaters hebben oog voor detail. Alles ligt altijd netjes gerangschikt, het ziet er nooit rommilig uit.

Joe en Linda zijn zeer vriendelijk en hebben aandacht voor hun klanten. Doch zonder zich op te dringen.

Tot in februari !

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8martien peters11-10-2013

leuke plaats

hotel is zeer aangenaam alles goed verzorgd

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8kurt van eyndhoven16-02-2013

Leuk hotel

Wij verbleven met 2 volwassenen en onze zoon van 13 jaar in hotel Tulpe tijdens de krokusvakantie. Het hotel is ideaal gelegen vlak naast de skilift,dus beter kan niet. Wij hadden een eerder kleine kamer maar die deed toch maar enkel dienst om te slapen dus was dit geen probleem. Het ontbijt was uitgebreid en het avondeten was geen hoogstaande keuken maar gewoon degelijke kost. Het enige wat wij misten was het 'Oostenrijkse' gevoel aangezien de eigenaars Nederlands praatten en het hotel vol Nederlanders en Belgen zat. Het restaurant voelde voor ons ook niet Oostenrijks aan. Nog 1 klein minpuntje ,op dinsdagavond is er een optreden in de kelder/bar waardoor men tot 3h 's nachts kan meegenieten vanuit je bed door de zeer luide muziek.Dus van slapen komt die nacht niet veel in huis. Voor de rest hebben wij een zeer leuke en toffe vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8Maarten & Tina04-01-2013

TOP!

Prima hotel. Ligging is geweldig, direct naast de gondelbaan. Prima kamer, wij hadden zelfs 6 bedden ipv de gereserveerde 4 bedden op 1 kamer! In een apart (laag) kamertje waren nog 2 bedden (ons kabouterkamertje). Prima speelkamer voor de kids. Aardige eigenaren. Wij waren er tijdens de kerstdagen. Eten was goed. Alleen qua apres ski zijn we meestal naar de buren gegaan (Hexenalm).

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9sarah 22-12-2012

Leuk hotel met fantastische ligging

Het hotel ligt gelijk onder aan de berg bij de skilift. Je kan hier naar boven en genieten van het mooie uitzicht. In de zomer is het erg leuk met kinderen, bij het hecksenwasser. Mooie kamers die erg schoon waren. Het eten was ook erg lekker. Mag alleen iets meer rekening gehouden worden met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10annita29-07-2012

thuiskomen

het was wederome een super heerlijke vakntie.alles is super netjes en goed.ontbijt is heerlijk en genoeg keuze,avond eten is prima.linda en joe zijn super mensen voor iedereen is er aandacht en een praatje.nogmaals bedankt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8dik20-07-2012

je voelt je er thuis

Mooi gelegen hotel waar geen moeite voor de gast teveel is. Vriendelijk, voorkomend. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goed restaurant. Schone kamers. Voor kinderen is veel aandacht.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Sam Derksen05-02-2012

Echt een top-hotel!

Dit is een geweldig hotel met kinden, maar ook zonder. De ligging is echt werkelijk perfect en er ontbreekt helemaal niks hier! Linda en Joe zijn ook super aardig en alles verloopt soepel. De ligging is egt perfect want, het ligt direct aan de lift. Wij komen hier elk jaar weer met heel veel plezier. we gaan over een paar weekjes weer voor de 3e keer! en zeker niet de laatse!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

1 tip over Hotel Tulpe

• sarah , 22-12-2012 Rapporteren

Hecksenwasser is erg leuk in de zomer voor de kinderen. Het zijn allerlei dingen met water, zoals een vlot die ze over het water kunnen trekken, of over een boom klimmen. Het zijn veel verschillende dingen dus erg afwisselend

0 vragen over Hotel Tulpe

Hotel Tulpe info