Pension Niedermühlbichler

Pension Niedermühlbichler

9.1Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Söll

Op vakantie geweest naar Niedermühlbichler?

9.1Fenomenaal

Pension info

Meer pension info

7 reviews over Pension Niedermühlbichler

• 10Anna Hofstra28-02-2015

fantstisch

super verzorgd en mooi ze zijn er ook erg vriendelijk en het eten is super lekker. je kunt er makkelijk gelijk naar de piste skiën.

Gereisd in januari 2015

• 8mevrouw Hajes13-02-2015

top

Anna is echt een hele lieve vrouw! Allds is in huislijke sferen dat maakt het zo leuk bij haar!

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Bakker26-01-2014

perfecte plek

We hebben genoten in dit pension, prijs en kwaliteit waren super. Goed ontbijt broodjes met kaas, jam, worst, salami, en een vers gekookt ei. Verse jus orange koffie en thee. Je kon zoveel vragen als je wou . We hadden kamer 2 een grote kamer met uitzicht op de piste wat savonds een heel mooi plaatje was. Lopen naar het dorpje was heel goed te doen en leuk. Genoeg restaurantjes en gezellige pubjes waar je je goed kan vermaken. Kortom een super goede vakantie voor weinig. Het is wel oud maar super schoon en netjes!! De gastvrouw is ook super aardig en doet erg haar best om voor je te zorgen. Ze doet dit allemaal in haar eentje en daar heb ik veel respect voor ze is 77 jaar .

Gereisd met partner in januari 2014

• 9familie van Gogh08-05-2012

gemoedelijk met perfecte ligging om te skieen

Wij gaan al weer 3 jaar naar dit pension. Wij kunnen nu de gehele week zonder auto doen omdat onze kinderen redelijk kunnen skien. Sneeuwkettingen zijn een must als er sneeuw in het dal ligt. Verder erg lieve familie die het pension runnen. Ze doen hun best om het ieder naar de zin te maken en zijn erg bescheiden. Mee helpen of in de stal kijken; helemaal super. Ook bij het bouwen van een reuze sneeuwpop wil de boer wel helpen met de tractor om een grote hoop sneeuw te schuiven, ook het maken van een slee parcours is niet te veel gevraagd. Omdat het pension tegen de berg ligt kunnen de kinderen ook in de tuin volop met de sneeuw spelen. Het eten is goed, afwisselend en altijd voldoende. In de "eetzaal"kunnen ongeveer twintig gasten eten en daar kan je 's avonds ook blijven zitten als je wil.

Voor ons niets dan lof en een fijne gedachte dat we voor de wintersport niet meer op zoek hoeven naar een accomodatie die voor ons helemaal perfect is met een supermooi ski gebied!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Marcel06-04-2011

Leuke locatie voor de komende jaren.

Een vriendelijk ontvangst door de verhuurster. Onze kamer had een leuk balkonnetje met uitzicht op de piste, dus na het skiën lekker op het balkon zitten met een biertje in de hand. De slaapkamer was groot genoeg en had een eigen nette badkamer met wc, het bed was voor mij wel net te klein ( ik ben 1,96 ) Elke dag schone handdoeken en je bed was ook weer opgemaakt. S'morgens een lekker ontbijt, sinaasappelsap, kaiserbroodjes, een pot koffie of thee en een gekookt eitje. Prima verzorgt dus. Elke avond lekker uit eten wat goed lukte voor rond de 20 euro per persoon. ( Biertje, hoofd en nagerecht ) Bij ons waren de wegen schoon dus was het makkelijk te bereiken, maar als er veel sneeuw gevallen is heb je waarschijnlijk je sneeuwkettingen nodig. Voor de komende jaren een goede optie ook omdat de pistes hier perfect worden bijgehouden.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 10Moniek02-02-2010

Voor de komende jaren mijn wintersportplekje!

vriendelijke mensen. Boerderij moeilijk bereikbaar met auto, sneeuwkettingen absoluut nodig en anders komt de boer je redden met de trekker. Goed gelegen, bijna aan de piste.Beginners doen er beter aan om eerst naar talstation te gaan, alvorens de skies aan te trekken. Zeer mooi en uitgebreid skigebied, voor alle niveaus.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Nicole05-02-2007

Fam. Niedermuhlbichler heeft een mooi appartementencomplex in het centrum van Ellmau boven de pizzeria waar haar dochter de scepter zwaait. Ruime kamers en alles is aanwezig, alleen geen vaatwasser. Het is een paar minuten lopen naar de pistes van de skischolen en bij goede sneeuw, kan je bijna tot aan Sternhof skiën. We komen hier al diverse jaren en altijd OK net als de rest van Ellmau.

Gereisd met familie in januari 2007

Pension Niedermühlbichler info