Pension
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Niedermühlbichler voor je op een rij gezet:

7 reviews over Pension Niedermühlbichler in het Nederlands

fantstisch

Anna Hofstra
28-2-2015

super verzorgd en mooi ze zijn er ook erg vriendelijk en het eten is super lekker. je kunt er makkelijk gelijk naar de piste skiën.

Gereisd Anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

top

mevrouw Hajes
13-2-2015

Anna is echt een hele lieve vrouw! Allds is in huislijke sferen dat maakt het zo leuk bij haar!

Gereisd Met partner in januari 2015

perfecte plek

Bakker
26-1-2014

We hebben genoten in dit pension, prijs en kwaliteit waren super. Goed ontbijt broodjes met kaas, jam, worst, salami, en een vers gekookt ei. Verse jus orange koffie en thee. Je kon zoveel vragen als je wou . We hadden kamer 2 een grote kamer met uitzicht op de piste wat savonds een heel mooi plaatje was. Lopen naar het dorpje was heel goed te doen en leuk. Genoeg restaurantjes en gezellige pubjes waar je je goed kan vermaken. Kortom een super goede vakantie voor weinig. Het is wel oud maar super schoon en netjes!! De gastvrouw is ook super aardig en doet erg haar best om voor je te zorgen. Ze doet dit allemaal in haar eentje en daar heb ik veel respect voor ze is 77 jaar .

Gereisd Met partner in Sat Jan 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gemoedelijk met perfecte ligging om te skieen

familie van Gogh
8-5-2012

Wij gaan al weer 3 jaar naar dit pension. Wij kunnen nu de gehele week zonder auto doen omdat onze kinderen redelijk kunnen skien. Sneeuwkettingen zijn een must als er sneeuw in het dal ligt. Verder erg lieve familie die het pension runnen. Ze doen hun best om het ieder naar de zin te maken en zijn erg bescheiden. Mee helpen of in de stal kijken; helemaal super. Ook bij het bouwen van een reuze sneeuwpop wil de boer wel helpen met de tractor om een grote hoop sneeuw te schuiven, ook het maken van een slee parcours is niet te veel gevraagd. Omdat het pension tegen de berg ligt kunnen de kinderen ook in de tuin volop met de sneeuw spelen. Het eten is goed, afwisselend en altijd voldoende. In de "eetzaal"kunnen ongeveer twintig gasten eten en daar kan je 's avonds ook blijven zitten als je wil.

Voor ons niets dan lof en een fijne gedachte dat we voor de wintersport niet meer op zoek hoeven naar een accomodatie die voor ons helemaal perfect is met een supermooi ski gebied!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

Leuke locatie voor de komende jaren.

Marcel
6-4-2011

Een vriendelijk ontvangst door de verhuurster. Onze kamer had een leuk balkonnetje met uitzicht op de piste, dus na het skiën lekker op het balkon zitten met een biertje in de hand. De slaapkamer was groot genoeg en had een eigen nette badkamer met wc, het bed was voor mij wel net te klein ( ik ben 1,96 ) Elke dag schone handdoeken en je bed was ook weer opgemaakt. S'morgens een lekker ontbijt, sinaasappelsap, kaiserbroodjes, een pot koffie of thee en een gekookt eitje. Prima verzorgt dus. Elke avond lekker uit eten wat goed lukte voor rond de 20 euro per persoon. ( Biertje, hoofd en nagerecht ) Bij ons waren de wegen schoon dus was het makkelijk te bereiken, maar als er veel sneeuw gevallen is heb je waarschijnlijk je sneeuwkettingen nodig. Voor de komende jaren een goede optie ook omdat de pistes hier perfect worden bijgehouden.

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Voor de komende jaren mijn wintersportplekje!

Moniek
2-2-2010

vriendelijke mensen. Boerderij moeilijk bereikbaar met auto, sneeuwkettingen absoluut nodig en anders komt de boer je redden met de trekker. Goed gelegen, bijna aan de piste.Beginners doen er beter aan om eerst naar talstation te gaan, alvorens de skies aan te trekken. Zeer mooi en uitgebreid skigebied, voor alle niveaus.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

2007

Fam

Nicole
5-2-2007

Fam. Niedermuhlbichler heeft een mooi appartementencomplex in het centrum van Ellmau boven de pizzeria waar haar dochter de scepter zwaait. Ruime kamers en alles is aanwezig, alleen geen vaatwasser. Het is een paar minuten lopen naar de pistes van de skischolen en bij goede sneeuw, kan je bijna tot aan Sternhof skiën. We komen hier al diverse jaren en altijd OK net als de rest van Ellmau.

Gereisd Familie in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Niedermühlbichler in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Niedermühlbichler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.