Géén boekingskosten

Meer appartement info

4 Reviews over Landhaus Schweiger

• 9Ingrid en Jan Coenen28-01-2017

Ronduit genieten

Wij hebben nu voor het zesde jaar onze wintersportvakantie in Landhaus Schweiger doorgebracht. Het is ronduit goed. Mooi appartement, schoon, alles aanwezig, regelmatig schoon beddengoed en handdoeken. Skibus naar Soll stopt voor de deur, zelfs het lopen naar het dorp, een tocht van 2.8 km, is goed te doen. Het echtpaar wat beneden woont regelt alles. Zij zijn hartelijk, niets is te veel en je gaat iedere keer weer weg met wat lekkers en een paar mooie foto's die door der Klaus zijn gemaakt. Kortom een goede plek om te vertoeven. De slagroom op de skitaart.

• 9petra oosterhuis23-02-2015

Wij gaan zeker weer terug!

zijn zojuist terug van een hele fijne week bij landhaus Schweiger. Alles is er aanwezig en superschoon.de huisbaas en zijn vrouw maken het je naar je zin geen vraag is te gek! ze hebben zelfs twee keer in die week koek voor ons gebakken...heerlijk na een dagje skieen. Als je in Soll wilt skieen stopt de gratis bus voor het huis. wij zijn in Scheffau gaan skieen en dat was 3 minuutjes met de auto rijden. wij gaan zeker nog een keer terug!!

• 8Michel Schurer14-08-2010

Heel erg mooi en vooral rustig.

Landhaus Schweiger is heel erg mooi ingericht en van alle snufjes voorzien. Een koppel wat op de begane grond woont zorg voor ontvang en hebben vele bruikbare tips. Zeer zeker de moeite waard.

• 9Berpke7806-08-2010

Geweldig appartement

Geweldig ruim appartement, leuke beheerders die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Heerlijk rustig gelegen paar minuten van het centrum van Söll. Appartementen zijn pas een paar jaar oud en heel compleet ingericht.

Heerlijke dagen doorgebracht. Wij gaan beslist nog eens terug

Appartement Landhaus Schweiger info

• HuisdierenBeschikbaar