Appartement Konrad

51 reviews over Appartement Konrad

• 2018
    8Rob Oosthoek05-01-2018

Genoten....voor herhaling vatbaar

Goed pension met prima ontbijt, op 500 m van skilift en loopafstand van het gezellige Sőll. Skiën was nog prima te doen op de berg, daar jet aan de noordkant gelegen is.

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

1John22-11-2015

Slechter kan niet!

Tot mijn schrik en verbazing zie ik dat huis Konrad nog steeds bestaat. Een gastheer....vunzig...onvriendelijk. ...zelfs onbeschoft!!! Zijn pension???..... Een vuile kamer....kapotte lakens...dekens waar je de rillingen van krijgt....gore oude vloerbedekking...versleten handdoeken. ...een bank te vuil om op tezitten......geen sfeer in het pension.... Eten??? ...Minimaal....ik heb gegeten omdat je toch moet eten.... Betaald voor 7 nachten.....na de 2de nacht vertrokken...met een scheldende Konrad achter ons aan!!! Hij zou 5 nachten terug betalen. Ik wacht nog op zijn terugboeking. Nooit meer!! Zelfs niet met geld toe!!!

Gereisd met partner in september 2013

• 9lotte29-04-2015

Onze ervaring

Het pension is zeer geschikt voor overnachtingen. De ligging is erg centraal en het personeel is zeer vriendelijk en klant gericht . Wij waren ook erg tevreden over de prijs - kwaliteit verhouding. Wat ons betreft is dit pension zeker een aanraden.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 10Bjorn van der Kolk23-04-2015

Super leuke vakantie

Ik ben vorige zomer in Söll geweest en heb in Pension Konrad geslapen. Een heel simpel huis maar heel mooi en een super locatie. Ik heb niets te beklagen. Prima voor een kort verblijf.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7heer de Vroom30-03-2015

Knus en authentiek.

Konrad is een prima pension, op loopafstand van het centrum van Söll. Skilift iets verder weg, maar 2 min met de bus of auto is prima te doen. Gastheer verzorgt een prima ontbijtje.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 1ria 02-03-2015

Nooit meer! Zelfs niet Gratis!

Nu ik weer de aanbieding zie van Pension Konrad Söll,Moet ik wel reageren.Wij waren er begin september 2012. We kregen het zolderappartement. Daar was alles fout. De vloerbedekking te vuil om met blote voeten over te lopen, grote draden zwart vuil hingen onder de radiatoren uit.De bank liep bijna vanzelf weg.Oude rafelige handdoeken.Badkamer piepklein,kapotte tegels,deur ging een klein stukje open. Het balkon was onderkomen.Balken waren gedeeltelijk verrot. Dekbedovertrek was schoon.Onderlaken had gaten met slordig verstelwerk.Reservedeken oud en smerig.Sterk gedateerde eetkamer.De ontbijtbroodjes waren oud. Onze tafelgenote kreeg een bord soep geserveerd compleet met vlieg.. Na mijn 2de slapeloze nacht zijn wij vertrokken.Ik had het gevoel dat ik daar enge ziektes lag op te doen!Toen Konrad onze koffers zag heeft hij ons schreeuwend de deur gewezen. Later die week stond hij ons vanuit zijn huisdeur uit te schelden,toen wij aan de overkant van de straat liepen. Niet doen Mensen!

Gereisd met partner in september 2012

• 8heer van Dieren05-04-2014

Konrad is prima prijs kwaliteit

Sauna bubbelbad en ontbijt voor fractie prijs franse equivalent

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8Ellis17-11-2013

Goede prijs,kleinschalig,rustig hotel.

Meerdere malen bij Conrad geweest.als je houdt van weinig poespas,maar waar voor je geld moet je hierheen.je komt immers in Oostenrijk om te skien!eten is prima,Conrad kookt zelfs vegetarisch.komt af en toe wat nors over,maar maak eens een praatje met m!:)Kamers zijn prima,alles werkt:)verder rustig hotel,dus op tijd naar bed om op tijd weer op de piste te staan na n heerlijk ontbijt met verse broodjes!have fun!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Dick10-09-2013

Leuk en heerlijk Pension

Pension Konrad is een heerlijk en een gemoedelijk en gezellig verblijf

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Schreur04-09-2013

Echt waar voor je geld

Prima kamer, wel echt oostenrijks ingericht, maar verder niets mis mee. Handdoekwissel 2x per week, netjes uitgevoerd. Ontbijtbuffet is prima, 3 soorten brood en harde broodjes, veel soorten beleg en 2x in de week een eitje. Eigenaar en zijn vrouw regelen vrijwel alles alleen mbt tot het ontbijt en diner. Wij vonden het onvoorstelbaar dat ze dit kunnen doen voor een arrangementsprijs van € 159,- p.p. voor 8 dagen. Elke dag een andere soep vooraf, zelfgemaakt, keuze uit 2 hoofdgerechten, die altijd goed verzorgd waren en elke dag een ander nagerecht, van verse fruitcocktail tot chocolademousse en pruimentaart met slagroom, wederom allemaal zelfgemaakt. Mensen die meer verwachtten voor genoemde prijs kunnen beter thuisblijven.De eigenaar en zijn vrouw zijn volgens ons uiterst vriendelijk en behulpzaam.Het Fawlty Towers gevoel was er bij ons ook wel met dien verstande dat er in dit hotel eigenlijk niets mis ging en wij een heerlijke week hebben gehad.

Wat ons betreft echt een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Appartement Konrad info