Hotel Hexenalm

Met vrienden

Geweldig

Chantel
18-2-2018

Hotel Hexenalm in Soll Oostenrijk is een geweldig hotel. We zijn hier voor het 2de jaar geweest en voor volgend jaar ook alweer geboekt.

Gastvrij, zeer nette kamers, supergezellige apres ski in het hotel zelf. Het 5-gangen diner is elke avond weer een verrassing, maar zooo lekker! Bijkomend voordeel is dat het hotel onder aan de gondel is gelegen. Je kan naar je hotel skiën! Het skiwelt Wilder Kaiser Brixental is een prachtig en groot skigebied.

Super!

Williski
25-11-2017

Een fantastisch hotel voor skivakantie, het ligt aan de piste, je vertrekt er met de skis en je skiet terug tot aan de deur. Behalve de goede keuken, is er ook een heel goede aprèsskibar en voor de genieters een prachtige sauna met bubbelbad en alles erop en eraan. De skipas is in de prijs inbegrepen.

Geweldig

wilbri
12-11-2017

mooie ligging bij de oefenwei, onder bij de dalafdaling , goede apresskibar

Geweldig goed

Frank
18-5-2017

Goede service gezellige bar uitstekend ontbijt hier ben je gewoon welkom

Fantastisch vakantie in ahexenalm

Ineke
15-1-2017

Hier heb je echt t vakantiegevoel. Vriendelijke familie en personeel. Alles binnen handbereik: pistes, apres-ski, heerlij eten, wellness.

Gaan beslist nog een keer terug.

Kei goed

Frank
22-5-2016

Een goed hotel eten geweldig en een mooie bar er bij waar het s avonds gezellig is fam horngacher doet er alles aan om je een leuke vakantie te hebben

Fantastisch hotel op de piste!

Palmyramr
2-2-2016

Gezellig hotel met mooie kamers in alpenstijl. Ideaal gelegen op de piste, vlak aan de skilift met toegang tot het mooie skigebied van Wilde Kaiser. Toffe après-ski bar in het hotel en lekker eten in het à la carte restaurant. Vriendelijke service! We gaan zeker terug.

Super hotel

Stephanie1970
9-8-2015

Voor de derde keer in hotel Hexenalm verbleven. Mooie schone kamers en het eten is top!

De kinderen hebben zich opperbest vermaakt in zowel de beide speelkamers als buiten rondom hotel (genoeg speelatributen voor zowel jonge kinderen als de wat oudere). Vanuit het hotel stap je zo in de lift naar het Hexenwasser. Je kunt ook de gratis bus nemen naar Scheffau, Ellmau en Going. 's avonds was er gezellige muziek op het terras (dj Chris) en bij iets minder weer in de bar.

aanrader

Geeske van Liesdonk
30-7-2015

We hebben een week vakantie gehad in hotel Hexenblick.

Mooi, schoon hotel, erg vriendelijk personeel. Vlakbij de skilift (50 meter). Het eten was prima verzorgd, we hadden halfpension. Ruime keus bij ontbijtbuffet en 's avonds was er een menu (met vlees, vis en vega keus) of een themabuffet.Van 3 tot 4 was er nog een afternoon buffet(je) met koffie, thee, sap en lekkers. Veel te doen in de omgeving. Het plaatsje Söll zelf stelt (in de zomer) niet veel voor.

Beter kan je niet vinden!

Dorinne Danielle Reynen
9-6-2015

Een fantastisch hotel, lekker eten, mooie kamers en zalige après ski bar in hotel. Ideaal om met het gezin naartoe te gaan. Latjes aan en onmiddellijk richting piste. Speel kamer voor de kids, sauna voor de ouders. Een aanrader! Wij tellen reeds af naar onze volgende ski reis.

We hebben een aantal aanbieders voor Hexenalm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hexenalm in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hexenalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.