Hotel Fuchs

• Sauna

40 reviews over Hotel Fuchs

• 2019
    10Anthonie15-12-2019

Fijn hotel, superrelaxed en goed eten. Wij hebben genoten

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

4Sofie21-03-2017

Prijs kwaliteit , goed

Wel verhoudende kamers . Wanneer het hotel vol zit geen parkeerplaats dan moet je noodgedwongen in de garage rijden waar je dan 6 € per dag moet voor betalen, WiFi te betalen! Ik had 2 hondjes bij waar ik 85 euro per week moest voor neertellen , de baas loopt nogal zenuwachtig rond en stinkt uren in de wind naar het zweet , skiruimte klein , het eten was redelijk het ontbijt iedere dag hetzelfde , savonds niets te doen , zeker niet kindvriendelijk .

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 7ERLIE04-03-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Echt Tirols hotel & sfeer, als je kiest voor de betere kamers (hotelkamer) dan is dat zeker een goede keuze. Goed ontbijt en diner voor dit type hotel. Shuttle skibus is zeker geen luxe want het is anders een flink stuk lopen naar de skilift (1.5km). Skikelder is verouderd en te klein.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Jan Gademan31-10-2016

Super hotel gaan we zeker nog eens terug

Zeer vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamers. Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6Ben Piepot05-10-2016

Nooit meer.

Bedden zijn veel te laag. Geen gemakkelijke stoel op kamer. In de douche geen enkel haakje om je kleren op te hangen. Eigenaar onvriendelijk, behalve toen we vertrokken. Consumpties die je nuttigde moesten 'avonds worden afgerekend, bij mij was de rekening van de dag ervoor niet afgeschreven, ik moest toen voor 3 consumpties 52 euro betalen, dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Bij meerdere gasten klopte de rekening niet. Weinig of niets te doen in het hotel Mij zie je daar nooit meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8richard21-03-2016

Goed hotel met zeer goed ontbijt en prima diner

Eten was prima en voldoende keuze. Een persoonskamers zijn wat aan de krappe kant. Tijdstippen om te ontbijten zouden iets eerder mogelijk moeten zijn ivm openingstijden liften en tijden skibussen

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8ellen24-03-2015

Prima hotel met een vriendelijke service

Een week met touroperator wandelvakantie hier gelogeerd. Eenvoudige kamer, maar wel met ligbad. Brandschoon, elke dag schone handdoeken. Het nieuwere gedeelte is moderner. Personeel vlot en vriendelijk. Keuken zeer goed met heerlijke huiswijn. Ontbijt ruim en lekker. En de huishond is een schat! Met een kamer aan de voorkant heb je mooi uitzicht op de berg. In de buurt niet veel restaurants, wel voldoende après ski voor wie daarvan houdt... Wat wij ook gemist hadden zijn winkeltjes. Er is een grote Spar aan de rand en nog een klein winkeltje met frutsel en een mini Spar, allebei op 5 min. lopen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Charles15-02-2014

Prima familie hotel

Prima hotel met mooie grote kamers en vriendelijk personeel. Het eten is zoals altijd prima en je kunt altijd kiezen uit drie menu's.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Solange19-08-2013

Een topper !

Heel net Hotel, lekker eten en zeer vriendelijke mensen, de kamers waren mooi en fris, geen vast tapijt en dat vind ik een voordeel.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 3Tim van katwijk31-01-2013

Eens maar nooit meer!

Ik had voor twee weken geboekt waarvan een met een groepsreis en de tweede week alleen. De gehoorigheid tussen de kamers is zeer iritant, je hoort elke spelt vallen! Dat is ook zeer iritant wanneer je wilt uitslapen of net naar bed gaat en de buren net terugkomen of weggaan. Daarnaast is de schijnheilige hou8ding van het personeel zeer opvallend! Als je bijvoorbeeld zoals ik een week alleen verbijft doen allerlei verhalen de ronde die gevoed worden door het personeel en wanneer je de betreffende personen hierover aanspreekt doen ze of hun neus bloed! Ik heb de betreffende personen hierover zelf aangesproken maar niemand weet van iets terwijk ik dit duidelijk zelf heb gehoord! het gaat om achterbaks gepraat en kwaadsprekerij! Dus voor alle alleengaanden, singles, ik raad dit hotel absoluut niet aan!

Alleen gereisd in januari 2013

1 tip over Hotel Fuchs

• ellen, 24-03-2015 Rapporteren

Ga je op pad, dan kan je broodjes klaar laten maken bij de SPAR. Op de hohe Salve is het druk met ski mensen, maar ga vooral rodelen vanaf plateau 1. En met de gondel naar het 2e plateau voor een fantastisch mooi uitzicht. Kitzbuhel is leuk voor een kort middagje uit.

0 vragen over Hotel Fuchs

Hotel Fuchs info