Vakantiepark Franzlhof

Dhr. L Soer
16-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Erg vriendelijke mensen .. mooi hotel .. schoon.. eten was echt prima..,omgeving geweldig .. dit is een aanrader
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

De ligging is prima maar de sanitaire voorzieningen zijn niet schoon en moeten hoog nodig gerenoveerd worden.
  • Activiteiten6

Prachtige ligging boven op de berg met zuidhelling.

Altijd plaats voor campers, zonder reservering.

Goed sanitair (privé cabine mogelijk voor +15,- euro per dag).

Broodjesservice.

Hotel/restaurant/terras er naast met leuke prijzen en goed eten.

Skibus voor de deur en instappen in de loipe ter plekke.

In de zomer mooie wandelroutes.

Redelijk wat vaste winterplaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Franzlhof voor je op een rij gezet:

Super nette camping met mooie camperplaatsen

Oscar Visser
19-2-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn van 24-01 tot 28-02 met de camper op wintersport geweest. De camperplaatsen zijn gelijk vooraan de camping, hier bevindt zich ook het sanitair. Wij hadden er prive sanitair bijgeboekt voor €15,- per dag. Dit was ideaal, je kon hier al je spullen laten liggen en de skikleding kon hier mooi drogen. Bij het vakantiepark zit ook een hotel, restaurant en een erg mooie sauna. Wij hebben geregeld gebruik gemaakt van de sauna, echt heerlijk. Camping bevindt zich ongeveer 1,5 km van de piste. Wij gingen elke dag met de skibus, die een stop heeft voor de camping.

Oude reviews (archief)

Bouwwerkzaamehden, onvriendelijk

Fam. de Graaf
8-9-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Wij hebben speciaal om een grote staanplaats gevraagd omdat wij reizen met een camper van 10 meter lang. Bij aankomst hebben wij geconstateerd dat er enorme bouwwerkzaamheden plaats vinden op de camping. Hiervan hebben wij helemaal niets vernomen. Wij hebben geen mail ontvangen en ook op de website homepage is niets te vinden. Volgens een medewerkers van camping Franzlhof zouden de bouwwerkzaamheden in de ochtend beginnen om 07:00 uur en duren tot ’s avonds 19:00 uur.

- Wij konden met de camper niet eens de campingplaats op rijden door de kranen en heftrucks.

- Wij reisden met een kind van 1 jaar. Zij kon niet vrij rond fietsen/ spelen.

Na lang wachten (en dat met een klein kind) en aandringen is de camping op zoek gegaan naar een andere camping. De camping bood ons aan camping Schwarzsee te bellen en reserveren. Bij aankomst op camping Schwarszee bleek deze camping ruim €15 duurder.

Prachtig gelegen camping

Ida
5-8-2013

Wij hadden deze camping geboekt omdat we een 3-daagse huttenwandeling gingen maken in het Wilder Kaiser gebied; de camping ligt hier dichtbij in Söll. Ligging van de camping is prachtig; uitzicht op de Hohen Salve (berg bij Söll, plm 1800 mtr hoog) en het Wilder Kaiser gebergte. Plekken ruim maar wel veel vaste (winter-)staanplaatsen. Sanitair is netjes, in de kelder onder het gebouw zoals vaak bij een wintersportcamping. Broodjes zijn voor de volgende dag te bestellen in de receptie, verder is er geen winkel maar dat hebben we niet gemist omdat het plaatsje Söll op loopafstand ligt. De camping heeft ook een restaurant met een mooi terras bij de midgetgolfbaan en de tennisbanen. Het eten is prima. Op loopafstand ook een fijne pizzeria met een prachtig terras.

Er zijn ook wasmachines en een droger beschikbaar; een wasje kan je draaien voor maar 2,--!!

Kortom; wij hebben het er prima naar ons zin gehad en kunnen de camping aanbevelen.

Leuke camping

Ronny Post
21-8-2011
  • Activiteiten9

Aardige camping in wintersportgebied. Wel veel vaste staanplaatsen.

Voor kinderen goede speeltuin en betaalbare midgetgolf.

Restaurant is goed en niet al te duur.

Sanitair is goed zoals men kan verwachten van een wintercamping.

Bij ons bezoek was het personeel erg gehaast en had weinig aandacht voor de gasten, dit kan natururlijk een momenopname zijn aangezien wij maar twee nachtjes gebleven zijn.

Wel veel regen in oostenrijk hoor !! Snel door naar het zuiden

Rustige camping met goed sanitair

fam van der Heide
8-4-2011
  • Activiteiten4

Rustige camping met keurig sanitair. Lekker eten, vriendelijk personeel.

Prima wintercamping

Jeroen en carla
10-3-2010

Franzlhof is een kleine maar uitstekende wintercamping met goede voorzieningen, vriendelijk personeel en een restaurant waar je voor weinig geld kunt eten. De keus is niet heel erg groot, maar de pizza's en grillteller waren prima. De camping is rustig gelegen aan de rand van Söll.

De camping ligt aan een langlaufloipe waar je ook langs kunt wandelen. De skibus stopt voor de deur en het skigebied is groot.

Er is op Zoover wel wat gemopperd op Franzlhof, maar dat zijn waarschijnlijk mensen die in de huisjes hebben gezeten. Er zijn nieuwe luxe en ook eenvoudiger chalets. Op de camping is helemaal niks aan te merken.

prima camping/chalets

Hans
5-9-2009
  • Onderkomen9

Tijdens onze laatste wintersport (2007) hebben wij hier via Vrij Uit een prima en nieuwe chalet gehuurd als alternatief voor de pensions en hotels iets wat ons prima is bevallen, alleen de avonden waren donker en stil een beetje "spooky" op een bijna verlaten camping. De service voor het bestellen van brood(jes) in de ochtend was prima ook het restaurant seveerde een prima betaalbare maaltijd, al met al een prima alternatief!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Franzlhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Franzlhof in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Franzlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Franzlhof scoort een 6.78 uit 10 op basis van 26 reviews.