Pension Edelweiss

Meer pension info

6 reviews over Pension Edelweiss

• 10Dominique11-06-2010

Fantastisch mooi !!!!

Wij komen al vanaf dat ik een klein meisje was in pension Edelweiss. Ik heb in de warmte kelder geslapen etc. Ze kennen mij/ mijn ouders dus al heel erg lang. Altijd krijgen wij een kaartje met verjaardagen, vriendelijkere mensen ken ik niet!! Het pension is gewoon goedkoop en wat je er voor terug krijgt is wel 400% meer! Prachtig gelegen, super uitgebreid skigebied met veel mogelijkheden! Heerlijke eetgelegenheden in de buurt, elke dag wel een andere leuke plek om te eten en mensen werken zó verschrikkelijk hard! Fooi is dus op z'n plaats.

Er zijn door onze geweldige verhalen ook elk jaar meer vrienden meegegaan! En zij vinden het net zo geweldig als dat wij dit ervaren!

Elk jaar weer zie ik er gewoon het hele jaar naar uit om weer naar de familie Harasser te gaan!

Dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9eef pol03-01-2010

voelt als thuis

wij komen hier al twintig jaar en zijn in de loop der jaren haast vrienden geworden.De Fam Harasser doet alles om het je naar de zin te maken.Hier is nog sprake van gemutlichkeit.Kamers zij gewoon goed te noemen en de ligging net buiten het dorp is perfect.Wij gaan twee keer per jaar en voelt voor ons als"thuiskomen.De volgende twintig jaar zullen we ook wel halen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Jacinta05-04-2009

Een gezellig familiehotel!

Een gezellig familiehotel waar je je gelijk thuis voelt en waar tijd is voor een praatje. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Zelfs televisie op de kamer! Het ontbijt is perfect geregeld. Elke dag verse broodjes. Voor het diner loop je 's avonds naar het dorp. Waar de dorp Stube een aanrader is.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Pension Edelweiss info