Appartement Blick zur Hohen Salve

1 review over Appartement Blick zur Hohen Salve in het Nederlands

mooi appartement

hexenwasser
20-2-2010

ligging is 5min lopen van centrum, schitterend uitzicht op de bergen en over het dorp, zeer complete inrichting met vaatwasser en sat tv met onderandere bvn, eigenaar is behulpzaam. verder iedere morgen broodjesservice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blick zur Hohen Salve in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blick zur Hohen Salve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.