Gasthof Bauernhof Bichlhof

Gasthof Bauernhof Bichlhof

Gasthof

1 review over Gasthof Bauernhof Bichlhof in het Nederlands

Knus en eenvoudige appartementen! Komen er al jare

Mark vd Koelen
6-2-2019

Eenvoudige accommodatie maar alles dr in. Echte hartelijke eigenaresse en prima ontbijtje. Prijs is ook eenvoudig. 10 min lopen van de hexenalm.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

Nog geen informatie beschikbaar over Gasthof Bauernhof Bichlhof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bauernhof Bichlhof in Söll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bauernhof Bichlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.