Hotel Austria

Oostenrijk, Tirol, Söll

6.4Voldoende

12 reviews over Hotel Austria

• 4heer de Jong19-03-2015

Beetje vergane glorie weinig luxe

In de kamers geen stroom voor media op te laden, geen Nederlandse zenders op tv, eten verplichte tijden terwijl het wel open is voor a la card, zag er ook veel beter uit trouwens, eten was vaak koud en veel te zout, kon niet de drank op de kamer laten schrijven maar moest elke dag afgerekend worden, ook in de bar, heel vervelend dat je nog naar pinautomaat moet na het skiën, gangen en kamers heel gehorig, hotel zit boven een Engelse pub/ pizzatent waar s nachts veel lawaai uit kwam.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8mevrouw Kamp26-02-2014

zeer tevreden

zeer goed hotel. heerlijk gegeten en geslapen. lekker hapje na het skieen. Gezellig even een borrel voor het eten.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 2remco03-03-2013

Weinig gastvrijheid

Wij hadden een gerenoveerde kamer aan de voorkant van het hotel. De spullen die er staan zijn zo goedkoop dat het nu al lelijk geworden is. Onze badkamer stonk naar urine! De kamers aan de voorkant van het hotel zijn slecht geïsoleerd om geluiden van buitenaf tegen te houden. De eigenaresse van het hotel is vriendelijk en correct. Het overige personeel is daarentegen dramatisch slecht en hoogst onvriendelijk. Ze zijn niet Oostenrijks en spreken niet allemaal even goed Duits. Achter de bar wordt tevens gerookt door het personeel.

Gereisd met partner in februari 2013

• 4Nansfrans25-01-2013

Volgende keer niet meer

In tegenstelling tot veel andere landen mag ? of wordt er gewoon gerookt! Op de eerste verdieping van het hotel bevindt zich, in het trappenhuis, een bar/ontmoetingsruimte waar de hele dag volop gerookt wordt; sigarettenrook trekt vervolgens door het hele hotel en de kamers heen. Voor niet rokers een crime!

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Willem04-02-2012

Hotel Austria (Söll)

Hotel Austria ligt in het centrum van Söll. De gondel naar het skigebied ligt op ca 15-20 min wandelminuten, evt kun je de skibus pakken (3 min lopen van het hotel). Het laatste stuk is wel een beetje klimmen. Skies hebben we gehuurd en gestald bij de shop bij de gondel.

Het hotel: de kamers zijn wat ons betreft prima (3 x 2/3 persoons kamer). Goed schoon, lekkere bedden en prima douche. Een stuk lampje wordt door de vriendelijke poetsdame direct gefikst. 's Nachts wel oordoppen nodig gehad vanwege geluid uit hotelbar en na sluitingstijd van de pub beneden (gebral op straat).

Eten: ontbijtbuffet met voldoende keuze, konden dan meteen keuze doorgeven voor diner (onze boeking was met 2 keuze menu, anderen hadden 3 keuzes). Het eten was okee, de één vond het lekkerder dan de ander. Over het algemeen was het best lekker, maar het blijft een persoonlijke kwestie.

Söll is een leuke gezellige plaats. Mensen zijn er vriendelijk. Het skigebied is enorm, en zeer zeker de moeite waard!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Amanda11-03-2011

goed hotel in een rustig dorpje

Dit jaar maar weer naar hotel Austria in Söll gegaan. We verbleven van 12 t/m 19 februari in een tweepersoonskamer met balkon aan de voorzijde van het hotel. T.o.v. vorig jaar weinig veranderd. Ontbijt goed, 's avonds het driegangen keuze menu, ook weer goed. Elke dag kamer schoonmaak, vriendelijk echtpaar wat het hotel runt. Nieuw was dat ze dit jaar 's middags een na middag snack hadden op de eerste verdieping. In Söll zelf is nog steeds niets te beleven, slechts een paar Engelse Pubs waar elke avond voetbal wordt gekeken. Ski gebied Wilder Kaiser blijft fantastisch. Hotel Austria is een goede uitvalsbasis om te skieën in dit skigebied.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Ron Visser01-02-2011

Goed en degelijk hotel

Door een overboeking elders in Söll kregen we in dit hotel twee luxe grote kamers toegewezen. Avondeten is prima (keuze uit 2 menus) met uitgebreid saladebuffet. Ontbijtbuffet ook prima. Bar in hotel is rokerig net als overigens heel veel cafe's in Söll. Gunstig in centrum gelegen. Het hotel zou helemaal compleet zijn met een sauna. Het personeel werkt keihard en is vriendelijk. Niets is ze teveel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6mistiek14-01-2011

Nooit meer, veel achterstallig onderhoud.

Hele kleine kamers, je kan net rond het bed. Kleine badkamer, deur staat bol van vocht en kan niet dicht. WC water loopt door. Een klusjesman voor het hotel kan er een jaar lang zijn handen vol aan hebben. Een bad van 50 x 160 cm. waar je ook nog in kan douchen. De badkraan komt tot halverwege het bad dus douchen met geknikte knieen Veel geluidsoverlast van kerkklokken die 's ochtens om precies 6.45 uur 3 x 26 keer beieren. Eten is redelijk. Buiten de eetzaal wordt overal in het hotel gerookt. Ook door het eigen personeel.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8Amanda28-09-2010

gemoedelijk, goed eten

In Februari 2010 in hotel Austria verbleven obv halfpension. Inrichting is echt vergane glorie, kamers wel prima, goede schoonmaak. Ontbijt en avondeten perfect. Onder het hotel zit een Engelse kroeg. Verder weinig vertier in Söll. Groot skigebied, vaak met de auto naar de Wilderkaiser gegaan, als uitvalsbasis. Prijs/kwaliteit goed, geboekt via TO incl. skipas en skihuur.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 6Denise10-03-2006

Wij verbleven hier van 24 februari tot 1 maart. Het hotel is inderdaad aan een grote opknapbeurt toe. Het is helemaal verouderd. De kamers waren wel netjes. alleen het eten viel tegen. Het ontbijt ging wel maar wat ik miste was een eitje. Het avondeten was ook wat eenvoudig maarja we hebben wel goed kunnen skiën en dat is het voornaamste. De bussen die naar de ski-pistes rijden mochten van mij ook wel wat vaker rijden af en toe reden ze een uur niet

Gereisd in maart 2006

Hotel Austria info