Reviews over Sölden

Super

Paul,
    7-11-2017

Prima hotel met 3 appartementen. Vriendelijke eigenaren. Vlak bij piste/liften

Fantastisch appartement, vriendelijke gastvrouw.

Jan Traanman,
    1-4-2017

Goed bereikbaar appartement (winter sneeuwketting benodigd) vanuit het centrum van Sölden en dicht bij een van de liften.

Schoon en ruim appartement. Het huis is voorzien van een fantastische sauna. Broodjesservice is mogelijk.

Top locatie, ruimte en comfort

Miriam,
    25-3-2017

Op loopafstand van Gaislachkogl lift. Maar ook bussen beschikbaar. Royaal appartement voorzien van alle comfort. Supermarkt binnen 3 minuten lopen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Nadeel is strakke scheiding van afval.

Top!

René en Renate,
    3-2-2017

Let op met boeken of je een kamer met balkon boekt...

Wij hadden helaas dus geen balkon, maar hotel is verder fantastisch, eten sterwaardig, après ski en skilift binnen handbereik = aanrader!!!

Toplocatie in Centrum Solden

Rob,
    22-1-2017

Prima Pension in het centrum van Solden met erg vriendelijk en behulpzame eigenaren en personeel. Mede hierdoor een super skivakantie gehad.

Ontbijt is goed en het avondeten super, lekkere lokale gerechten, eens iets anders dan een pizza of schnitzel met friet. Start avondeten is tussen 18:00 en 19:00. Serveren gaat inderdaad een beetje snel. Voor het eten pakten wij meestal nog even de sauna, deze is erg fijn. Handdoeken hiervoor zijn ruimschoots aanwezig. Lekker stoombad, sauna en infrarood sauna, samen met de relax ruimte super na een dagje skien. Kamers zijn eenvoudig maar heel netjes en schoon. Matrassen zijn prima voor een goede nachtrust.

Afstand tot de Gigijoch lift is 5 minuten lopen (met skischoenen), van hieruit kun je eenvoudig het gehele skigebied door. Let op; met een skipas t/m 4 dagen (wat wij hadden) kun je alleen in Solden skien, en na een dag of 2-3 kun je alles wel hebben gehad. Apreski is op loopafstand in de nabijheid van de Gigijoch lift. Fire & Ice en Katapult zijn zeker een bezoekje waard.

Al met al een top locatie voor een leuke vakantie!

Sölden scoort een 8,3 uit 10, op basis van 379 reviews