Appartement Wiesenrand

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Wiesenrand

• 2019
    9Fam. Wouden30-07-2019

Mooi, schoon, ruim appartement!

Voor het eerst op vakantie geweest naar Oostenrijk met 2 kinderen (10 en 13 jaar). Prachtig land! Genoeg te doen. Heel tevreden met appartement. Heel ruim, ontzettend goed bijgehouden, alles schoon en fris. Beide slaapkamers met eigen badkamer en aparte keuken (was net nieuw). Klein stukje lopen en je bent in het centrum voor de bakker, supermarkt, restaurants, bushalte, bergliften en zwembad. Otztal Premium Card is ook ideaal! Veel gebruik van gemaakt. Heeft ons heel veel geld bespaart!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam. Lousberg25-07-2019

Een aanrader, fantastisch!

Haus Wiesenrand in Solden is een perfect appartement om een geweldige vakantie in het otztal te beleven. Een erg schoon en goed ingericht appartement met een zeer vriendelijke gastvrouw. Solden is in de zomer een erg mooie plaats om met kinderen naar toe te gaan. Er zijn in de bergen en in solden zelf diverse speelplaatsen voor de kinderen ingericht. Zo kun je een wandeling in de bergen mooi combineren met spelen voor de kinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10E.F. Butselaar11-11-2018

Het was een fantastische vakantie!

Hier met vakantie zijn, is echt de moeite waard. Zeer mooi , schoon en ruim appartement. Frau Andrea is een warme, enthousiaste gastvrouw. Als gast voel je hier zeer welkom. Het huis is gelegen in een mooie omgeving, veel wandelroutes die zeker de moeite waard zijn. Met de Sölden-kaart heb je je eigen auto eigenlijk niet nodig gedurende de vakantie. Met de bus kom je bijna overal, de liften zijn veelal gratis toegankelijk. Kortom wij hebben hier twee weken lang genoten van alles en iedereen en bevelen het huis van Frau Riml ten zeerste aan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jeroen Brands03-03-2018

Fantastisch, ruim, schoon, prachtig gelegen.

Top locatie op loopafstand van lift en dorp.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Johan11-02-2018

In 1 woord echt helemaal fantastisch geweldig!

Wij komen hier al zo’n 8 jaar en zelden zo’n fantastisch appartement gehad. De berichten over een aanwezige eigenaresse vallen reuze mee. Wij kunnen lezen en schrijven met haar! Niets dan lof en zeer schone en verzorgde appartementen. En op korte afstand lopen van de lift. Vandaag kwamen wij terug van het skieen en stond als verrassing een fles champagne met 4 glazen als dank voor de trouwe gasten. Kortom een absolute aanrader!!!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Fam wunderink05-08-2017

Super

Het is een mooi en vooral schoon hotel alleen is de eigenaar een beetje aanwezig en controleert alles wat je doet maar ze zorgt wel dat als je er komt er van alles klaar ligt en ze geeft uitleg over alles echt alles. Verder zijn de kamers groot en mooi en met een prachtige ligging alleen zijn er geen liften en moet je veel trappen op. Het is een goed hotel als je gaat mountainbiken of wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Breeman20-01-2016

Prima appartementen

Voor de 2e keer naar Wiesenrand geweest. Hadden allebei de keren een appartement op de 1e verdieping. Rustige ligging met centrum op loop afstand. Appartementen zijn erg schoon en ruim. Frau Riml is gastvrij en hoort het graag als er iets ontbreekt of als er mankementen zijn. De pizzeria aan de overkant van het water is een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2015

• 7ard_stappers22-01-2014

Gaat wel

Mooi en groot appartement gehad. Eigenaresse was wel nadrukkelijk aanwezig wat betreft orde en netheid. Net iets te veel naar mijn mening.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8Marco04-03-2012

goed en betaalbaar appartement.

een heel schoon en en net appartement met lekker veel ruimte

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9fam Stoffers13-04-2011

prettig, ruim en schoon

dit appartement is als je de gastvrouw kent en begrijpt erg prettig om te verblijven. je krijg inderdaad een paar verzoeken om netjes op de spullen te zijn en de schoenen bijvoorbeeld op de gang te laten. daardoor is het verblijf ook voor jezelf prettig. alles is namelijk spik en span. de keuken en sanitair zien er uit alsof het er pas in is gezet.

wij hadden een appartement voor 5 en 2 personen en hadden bijzonder veel ruimte.

wij zijn er al voor het 2e jaar vanwege de prettige ervaring het jaar ervoor.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011