Pension Waldheim

9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,3

5 reviews over Pension Waldheim in het Nederlands

17-8-2018

Ziet er top uit, ook de sauna

1-1-2018

Ziet er top uit, ook de sauna. Helaas bij verblijf van 4 nachten geen enkele keer schoongemaakt en dus ook geen nieuwe handdoeken gehad.

Het is een prachtig huis met super mooie badkamer en slaapkamer, ik miste alleen 'n fauteuil in de kamer.De ontbijtzaal en het ontbijt was perfect. locatie met de bushalte voor de deur.

dichtbij de liften

Rustig en net pension. Personeel vriendelijk. Super dichtbij de skiliften

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension Waldheim was op zich ok!

Aardige mensen en goed ontbijt...maar wel ver uit het centrum (is wel weer goed voor de rust) en helaas geen bar..

Er is wel een bar maar daar zit nooit iemand dus helaas geen afzakkertje in het pension mogelijk (of je moet zelf naar je kamer meenemen)

We hebben een aantal aanbieders voor Waldheim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldheim in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.