Appartement Waldele

Appartement Waldele
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,2

27 reviews over Appartement Waldele in het Nederlands

schoon en centraal liggend appartement!

Ellen
26-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn vorige week op ski vakantie geweest in Solden, waarbij we verbleven in appartement Waldele. Wij hadden appartement nr. 1. Deze bestond uit 2 grote slaapkamers, waarvan 1 met douche/ toilet en 1 met bad/toilet. Tussen beide slaapkamers ligt een ruime keuken/woongedeelte. Alles was super schoon bij aankomst. In de dagen dat we daar waren zijn om de dag de handdoeken verschoond en het vuilnis opgehaald. Het appartement ligt zeer centraal, ongeveer op 2 minuten lopen van de gigijoch lift. Zeker een aanrader!

aanrader

groters pw
28-8-2014

we hebben een hele mooie vakantie met onze familie gehad.de oudste gezinsleden beiden bijna 80 jaar maar gelukkig goed ter been hadden wel pech dat ze op de 3e verdieping zaten maar op de 2e dag vertelde de eigenaresse dat ze de laatste week op de 1 ste verdieping , waar wij ook zaten , konden verblijven.verder komen ze om de 2 à 3 dagen de handdoeken verwisselen en na een week verschonen ze ook het bed.het afval moet je scheiden en dat komen ze ook regelmatig ophalen.de bedden zij goed de douche is aan de kleine kant maar het bad is heerlijk... wij zijn erg tevreden ondanks de regen hebben we toch heel veel leuke dingen gedaan. een aanrader is de premium kaart van het otztal waarmee je heel veel dingen mee kunt doen verkrijgbaar bij het vvv, het is alleen jammer dat deze niet bij de boeking in zit.

Fantastische appartementen

Bianca
10-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig net en schoon appartement. Wij hadden het 3 kamer appartement. dat hield in 2 slaapkamers, 2 badkamers ( 1 met douche, 1 met bad) 2 balkons en een ruime woonkeuken) er werd ons bijna dagelijks gevraagd of we schone handoeken of beddengoed wouden. dus allemaal super. wij zaten er 9 dagen en ons appartement is tussendoor 2 x helemaal schoongemaakt en tussendoor werd het bed nog wel eens opgemaakt of vuilnis verwijderd. liggen is prima, vlak bij de spar en restaurants. Ook zit er een leuke speeltuin voor de deur. Ook de gratis wifi is helemaal goed. Ook huisdieren zijn geen enkel probleem.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldele voor je op een rij gezet:

Geweldige plek, zeer ruim appartement

Yvonne Mentink
9-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier 4 dagen geweest en waren erg verrast door de mooie ruime kamers. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk.

Het appartement ligt in een rustige straat op loopafstand van de hoofdstraat, waar zich de winkels en de eetgelegenheden bevinden. Ook zijn er meerdere liften aan de hoofdstraat, op loopafstand dus.

Er is voldoende parkeerplek. Wij komen hier zeker nogeens terug.

Nabij het centrum en toch rustig gelegen is Waldele een uitstekende uitvalsbasis voor Sölden en het verdere Ötztal. Gastvrije ontvangst door frau Riml, de appartementen zijn ruim en schoon, goed verzorgd en van alle gemakken voorzien, ruim balkon, om de dag wordt het afwal opgehaald en de handdoeken vervangen. Een echte aanrader om hier langer te verblijven, al hoor je wel de hele dag de rivier de Ötz stromen voor de deur.

Aanrader!

stella
15-8-2012

Wat een ruimte! Een ruime woon-/eetkamer met keuken met afwasmachine en de afwasblokjes waren er ook zelfs! Aan weerszijden van de woonkamer was een enorme slaapkamer, beiden voorzien van tv, 2-persoonsbed met schoon beddengoed, balkon en een eigen badkamer met schone handdoeken die om de paar dagen verschoond werden. De ligging is ook gunstig: vlakbij de winkels. Klein speeltuintje voor de deur. En dat allemaal voor die prijs! Topper!

Zeer ruim appartement.

sandratheeuwen
1-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een ruimte en 2 badkamers onze dochter van 3 was elke keer het bad of de duche kwijt dan stond ze net op de andere badkamer. Super groot balkon. Alles aan wezig in dit huisje. Tv inderdaad in de slaapkamers ................... maar is dit erg kom eerlijk gezegd niet voor de tv en dan nog waar zou hij in de keuken/kamer moeten staan. Verder bed heel goed meubels en stoelen ook bij ons heel erg goed. Zeer vriendelijk waren de beheerders tegen ons. Dus als we weer eens in Solden komen komen we hier zeker graag terug. Echt waar voor je geld.

Aanrader!

M. Janssen
20-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

App. Waldele is zeker een aanrader! De ligging is perfect, heel centraal, maar toch ook rustig. Schone en goed onderhouden appartementen, en heel ruim (enige minpuntje geen tv in de "woonkeuken", alleen in slaapkamers).

Ik ben al in veel appartementen geweest, maar nog nergens zo'n service gehad als bij deze appartementen: om de 2 dagen werden handdoeken verschoond, afvalbakken werden leeggemaakt en werd er zelf nog schoongemaakt. Ook de eigenaresse was heel erg vriendelijk en vroeg steeds als we haar tegen kwamen of nog alles naar wens was!

We gaan hier zeker nog eens terug:-).

Nooit meer!

Annette
26-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eerste paar dagen waren prima. Mooie ligging tegenover een gondel met behoorlijk goede capaciteit, dus ca 8 min lopen. 's morgens er op tijd zijn, voor de bussen aan, dan gaat het prima.

Appartement idd ook mooi: groot en ruim. Beetje onhandig: TV niet in het woon/keukengedeelte maar in de slaapkamer.

Echter op dinsdag breekt een houten stoel die al enigszins gammel was. Mijn man zat erop, kon zich nog net omrollen, om niet met zijn nek tegen de vloer te klappen. Direkt gemeld bij de eigenaars. Ongeloof is wat we krijgen en een withete eigenaresse. Hoezo vriendelijk?? Absoluut niet. We werden niet geloofd. Ik hoop voor hen dat de stoelen bij bossen kapot gaan, omdat ze dan door hebben hoe onheus ze ons behandeld hebben! De vrouw stond ons al scheldend te woord en we werden bedreigd met uitzetting! Dat voelde niet goed. Dus mijn advies: boek een appartement of hotel op dezelfde weg, er waren er veel, en vermijd dit app.complex. Ondanks mooie ligging en ruim appartement.

Luxe appartement voor weinig geld

Reindert en Lian
16-9-2010

Wij (met onze 2 kleine kinderen) zijn net terug van onze vakantie in Oostenrijk. Wij zijn erg enthousiast over Haus Waldele. Het zijn ruim opgezette appartementen die erg schoon en luxe ingericht zijn. Heerlijk grote badkamers met ligbad. Sauna is ook erg goed. Vriendelijke en behulpzame beheerder. De omgeving is fantastisch, het speeltuintje, zwembad, restaurant encentrum op loopafstand.

Om de 2 dagen werden onze handdoeken, theedoeken ververst. Werd het afval opgehaald. Door alle service voelt het alsof je in een hotel zit!

Al met al een accomodatie die we zeker nog een keer zouden boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldele voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldele in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.