Appartement Waldele

Meer appartement info
Tonen op kaart

30 reviews over Appartement Waldele

• 10Ellen26-01-2016

schoon en centraal liggend appartement!

We zijn vorige week op ski vakantie geweest in Solden, waarbij we verbleven in appartement Waldele. Wij hadden appartement nr. 1. Deze bestond uit 2 grote slaapkamers, waarvan 1 met douche/ toilet en 1 met bad/toilet. Tussen beide slaapkamers ligt een ruime keuken/woongedeelte. Alles was super schoon bij aankomst. In de dagen dat we daar waren zijn om de dag de handdoeken verschoond en het vuilnis opgehaald. Het appartement ligt zeer centraal, ongeveer op 2 minuten lopen van de gigijoch lift. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9groters pw28-08-2014

aanrader

we hebben een hele mooie vakantie met onze familie gehad.de oudste gezinsleden beiden bijna 80 jaar maar gelukkig goed ter been hadden wel pech dat ze op de 3e verdieping zaten maar op de 2e dag vertelde de eigenaresse dat ze de laatste week op de 1 ste verdieping , waar wij ook zaten , konden verblijven.verder komen ze om de 2 à 3 dagen de handdoeken verwisselen en na een week verschonen ze ook het bed.het afval moet je scheiden en dat komen ze ook regelmatig ophalen.de bedden zij goed de douche is aan de kleine kant maar het bad is heerlijk... wij zijn erg tevreden ondanks de regen hebben we toch heel veel leuke dingen gedaan. een aanrader is de premium kaart van het otztal waarmee je heel veel dingen mee kunt doen verkrijgbaar bij het vvv, het is alleen jammer dat deze niet bij de boeking in zit.

Gereisd in augustus 2014

• 10Bianca10-09-2013

Fantastische appartementen

Prachtig net en schoon appartement. Wij hadden het 3 kamer appartement. dat hield in 2 slaapkamers, 2 badkamers ( 1 met douche, 1 met bad) 2 balkons en een ruime woonkeuken) er werd ons bijna dagelijks gevraagd of we schone handoeken of beddengoed wouden. dus allemaal super. wij zaten er 9 dagen en ons appartement is tussendoor 2 x helemaal schoongemaakt en tussendoor werd het bed nog wel eens opgemaakt of vuilnis verwijderd. liggen is prima, vlak bij de spar en restaurants. Ook zit er een leuke speeltuin voor de deur. Ook de gratis wifi is helemaal goed. Ook huisdieren zijn geen enkel probleem.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Yvonne Mentink09-09-2013

Geweldige plek, zeer ruim appartement

Wij zijn hier 4 dagen geweest en waren erg verrast door de mooie ruime kamers. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk. Het appartement ligt in een rustige straat op loopafstand van de hoofdstraat, waar zich de winkels en de eetgelegenheden bevinden. Ook zijn er meerdere liften aan de hoofdstraat, op loopafstand dus. Er is voldoende parkeerplek. Wij komen hier zeker nogeens terug.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Pieter30-08-2012

Voortreffelijke uitvalsbasis voor Sölden en Ötztal

Nabij het centrum en toch rustig gelegen is Waldele een uitstekende uitvalsbasis voor Sölden en het verdere Ötztal. Gastvrije ontvangst door frau Riml, de appartementen zijn ruim en schoon, goed verzorgd en van alle gemakken voorzien, ruim balkon, om de dag wordt het afwal opgehaald en de handdoeken vervangen. Een echte aanrader om hier langer te verblijven, al hoor je wel de hele dag de rivier de Ötz stromen voor de deur.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9stella15-08-2012

Aanrader!

Wat een ruimte! Een ruime woon-/eetkamer met keuken met afwasmachine en de afwasblokjes waren er ook zelfs! Aan weerszijden van de woonkamer was een enorme slaapkamer, beiden voorzien van tv, 2-persoonsbed met schoon beddengoed, balkon en een eigen badkamer met schone handdoeken die om de paar dagen verschoond werden. De ligging is ook gunstig: vlakbij de winkels. Klein speeltuintje voor de deur. En dat allemaal voor die prijs! Topper!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8sandratheeuwen01-08-2012

Zeer ruim appartement.

Wat een ruimte en 2 badkamers onze dochter van 3 was elke keer het bad of de duche kwijt dan stond ze net op de andere badkamer. Super groot balkon. Alles aan wezig in dit huisje. Tv inderdaad in de slaapkamers ................... maar is dit erg kom eerlijk gezegd niet voor de tv en dan nog waar zou hij in de keuken/kamer moeten staan. Verder bed heel goed meubels en stoelen ook bij ons heel erg goed. Zeer vriendelijk waren de beheerders tegen ons. Dus als we weer eens in Solden komen komen we hier zeker graag terug. Echt waar voor je geld.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9M. Janssen20-03-2012

Aanrader!

App. Waldele is zeker een aanrader! De ligging is perfect, heel centraal, maar toch ook rustig. Schone en goed onderhouden appartementen, en heel ruim (enige minpuntje geen tv in de "woonkeuken", alleen in slaapkamers). Ik ben al in veel appartementen geweest, maar nog nergens zo'n service gehad als bij deze appartementen: om de 2 dagen werden handdoeken verschoond, afvalbakken werden leeggemaakt en werd er zelf nog schoongemaakt. Ook de eigenaresse was heel erg vriendelijk en vroeg steeds als we haar tegen kwamen of nog alles naar wens was! We gaan hier zeker nog eens terug:-).

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 1Annette26-07-2011

Nooit meer!

De eerste paar dagen waren prima. Mooie ligging tegenover een gondel met behoorlijk goede capaciteit, dus ca 8 min lopen. 's morgens er op tijd zijn, voor de bussen aan, dan gaat het prima. Appartement idd ook mooi: groot en ruim. Beetje onhandig: TV niet in het woon/keukengedeelte maar in de slaapkamer. Echter op dinsdag breekt een houten stoel die al enigszins gammel was. Mijn man zat erop, kon zich nog net omrollen, om niet met zijn nek tegen de vloer te klappen. Direkt gemeld bij de eigenaars. Ongeloof is wat we krijgen en een withete eigenaresse. Hoezo vriendelijk?? Absoluut niet. We werden niet geloofd. Ik hoop voor hen dat de stoelen bij bossen kapot gaan, omdat ze dan door hebben hoe onheus ze ons behandeld hebben! De vrouw stond ons al scheldend te woord en we werden bedreigd met uitzetting! Dat voelde niet goed. Dus mijn advies: boek een appartement of hotel op dezelfde weg, er waren er veel, en vermijd dit app.complex. Ondanks mooie ligging en ruim appartement.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Reindert en Lian16-09-2010

Luxe appartement voor weinig geld

Wij (met onze 2 kleine kinderen) zijn net terug van onze vakantie in Oostenrijk. Wij zijn erg enthousiast over Haus Waldele. Het zijn ruim opgezette appartementen die erg schoon en luxe ingericht zijn. Heerlijk grote badkamers met ligbad. Sauna is ook erg goed. Vriendelijke en behulpzame beheerder. De omgeving is fantastisch, het speeltuintje, zwembad, restaurant encentrum op loopafstand.

Om de 2 dagen werden onze handdoeken, theedoeken ververst. Werd het afval opgehaald. Door alle service voelt het alsof je in een hotel zit!

Al met al een accomodatie die we zeker nog een keer zouden boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

4 tips over Appartement Waldele

• Bianca, 10-09-2013

Solden is een super leuk dorpje, veel winkels en de bakker is op zondag open. De bakker is ongeveer 20 minuten lopen. Pizzaria Gusto is echt een aanrader! heerlijke pizza en mega groot! Ook is het leuk om een dagje naar Meran of Innsbruck te gaan. Lekker wandelen in Solden is ook een aanrader en dan bij de gampe taya een apfelstrudel eten mmmm. Ook de waterval bij umhausen en de pitburger zee bij oetz zijn aanraders. kortom genoeg te beleven en een mooie locatie.

• Pieter, 30-08-2012

Neem in de zomer de Ötztal erlebnis card, dan stap je overal zo in de bergbahnen, de bus brengt je overal (tot in Italië), er staat een fiets voor je klaar en bovendien vrij toegang tot zwembaden, musea e.d.

• M. Janssen, 20-03-2012
    • Broodjesservice bij App. Waldele, iedere dag voor 17.00 uur bestelling doorgeven en volgende ochtend rond 07.00 uur staan de broodjes voor de deur klaar (ideaal!).
    • Restaurant Törggele (waar stier buiten staat!) op 300 m afstand is zeker een aanrader! Een typisch Oostenrijks restaurant met goede keuken en heel vriendelijke bediening.

2 vragen over Appartement Waldele

• Annika Heemels, 29-04-2013

in en uitchecken

Ik kan nergens de in en uitcheck tijden vinden, iemand idee?

Mvg,

Heemels

Yvonne Mentink, 09-09-2013

Dit kun je vragen bij de reisorganisatie. Wij boekten via vrij uit. 15-00u inchecken en voor 10uur uitchecken.

• johanna vander steen , 23-06-2010

internet

wij hebben een appartenment gehuurt in augustus nu lees ik dat er in het appartement geen draadloos internet op de kamer is ,wie weet of dat zo is, graag hoor ik dit van iemand . vriendelijke groete Johanna.

M. Janssen, 20-03-2012

In het hele appartement is gratis wifi! Mvg. Manon Janssen

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats