Hotel Waldcafe

perfekt

guido schepers
19-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

heel goed hotel. mooie ruime kamers geheel nieuw. perfecte ligging direct aan de piste en prima verbinding naar centrum Sölden. Apres ski direkt in de buurt. Echt een aanrader gaan er zeker terug. Zeer vriedelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Prijs-kwaliteit in evenwicht"

RF van Zoest
2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel Waldcafe is ons goed bevallen tijdens de afgelopen kerst dagen. Kamers van de accomodatie zijn gedateerd maar goed onderhouden en schoon. Het ontbijt en diner is goed! Bediening is vriendelijk en goed. Er is 1 maar...; de eigenaren zijn vriendelijk maar niet gedreven om maar iets extra's te doen voor nieuwe gasten (in totaal waren wij met 10 personen). Het hotel draait naar m.i. op vaste klanten! Des al niet te min overwegen wij om volgend jaar weer te boeken.

Gereisd Met vrienden in december 2012

Heel erg goed bevallen. Zeker nog een keer terug!

kbrijder
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel! Eten is goed en het ligt heel gunstig.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

prima hotel prijs / kwaliteit

Yves Wouters
26-8-2010

Goed hotel , ruime kamer, best oud maar heel net.Vriendelijk personeel ook naar kinderen toe als ze iets niet lusten werd het aangepast.Eten was afwisselend en lekker.Ten opzichte van prijs en kwaliteit een goed hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel.

eddy
16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

het hotel ligt buiten het dorp,als er iemand niet skiet is het te ver weg van alles.kom je alleen om te skieen is de ligging perfekt. kamers zijn heel netjes en schoon,personeel is zeer vriendelijk en het eten is prima. mijn zoon had zijn pols gebroken,waardoor wij een dag eerder weg moesten en die dag heb ik ook niet hoeven betalen. het hotel is wel gehorig,maar dat zijn volgens mij alle hotels in oostenrijk.

Gereisd Met partner in maart 2010
2008

Maart 2008 geweest

Mike
28-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Maart 2008 geweest. Prijs kwaliteit verhouding goed. Hotel ligt buiten het centrum, maar dankzij de vele taxi's is dit geen enkel probleem. Hotel had ik half pension geboekt, echter alle dagen geen gebruik gemaakt van diner, ongevraagd zijn deze kosten gecrediteerd. Service management in orde. Kortom niets mis mee en in feite dus een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in maart 2008

2007

We zijn er met 6 personen geweest met Kerst en Oud en in

Bert
30-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn er met 6 personen geweest met Kerst en Oud en Nieuw in 2005/2006. Het eten was zeer goed; zowel het ontbijt als het keuzemenu 's avonds. Je kunt zo vanuit het hotel op de ski's naar de gondel skieën, de piste is precies naast het hotel. Het hotel heeft ook een apart restaurant met cafe voor niet-gasten van het hotel. De kamer had een extra kamer, met bank en TV. Al met al is ons dit hotel zeer goed bevallenl; we hadden wel mazzel dat er veel sneeuw lag, anders moet je elke keer een stuk lopen om met de bus naar de gondel te kunnen.

Gereisd Met vrienden in december 2005
2006

je kan skien tot aan het hotel en 's morgens kan je te een

karine
13-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

je kan skien tot aan het hotel en 's morgens kan je te voet naar een stoeltjeslift in de buurt zodanig dat je de drukte aan de grote liften kan vermijden. Hoteleigenaar en personeel zijn afstandelijk en het eten is niks bijzonders.

Gereisd Anders in maart 2006

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldcafe in Sölden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldcafe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.