Goede prijs/kwaliteitverhouding

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Robert
15-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pension Viktoria ligt aan de rand van Sölden en is hierdoor rustig gelegen. Supermarkt op 500m afstand, skibushalte ligt 100m vanaf het hotel.

Dit jaar wordt het 13e jaar in dit hotel: zag er altijd wat oud uit, maar nu ZEKER niet meer! De entree en ontbijtruimte zijn netjes en modern ingericht. Verder is er een ruimte waar we met de hele groep (10 personen) samen kunnen zitten. De bar is onbemand, maar je mag er zelf drinken pakken en opschrijven wat je gebruikt.

Twee van de drie appartementen zijn helemaal verbouwd en zien er keurig uit. De meeste kamers hebben een kleine facelift gehad en zijn ook netjes. Zelf hebben wij altijd een premium kamer, vanwege de zithoek die daarin zit. Ruime kamer, met aparte badkamer en toilet en veel kastruimte. Ook de sauna en het stoombad zijn nieuw en zien er netjes en schoon uit. Goed hotel voor een redelijke prijs met een erg vriendelijke eigenaresse en vriendelijk personeel!